Modningsrier? Noen som vet??

Qualitas

Forumet er livet
VIP
Tror jeg har hatt mine første modningsrier eller hva det nå heter... begynte med litt menssmerter som jeg har hatt en stund.. så merket jeg at jeg fikk ganske mange kynnere på rad.. og plutselig ble mens smertene mye sterkere.. gjorde skikkelig vondt![:-] Sånn gikk det i bølger noen minutter og plutselig fikk jeg drit vondt i ryggen også.. sånn var det også noen minutter også roet det seg...

Nå har jeg bare hatt litt svakere mens smerter men ofte kynnere...

kan dette være modningsrier?

For vanlige kynnere skal jo ikke gjøre vondt..[:-]

dytt

Jeg jikk selv slik i 5 dager før de til slutt tok vannet mitt[:)] Og de kalte det for masrier
Hadde hele tiden rier, enten var det 5 min mellom eller 20 min, 15 min, osv.. men det stoppet aldri opp. Og det var ganske så slitsomt[&:] Men det høres ut som det er en start på noe[:D]

ORIGINAL: 1ise

Jeg jikk selv slik i 5 dager før de til slutt tok vannet mitt[:)] Og de kalte det for masrier
Hadde hele tiden rier, enten var det 5 min mellom eller 20 min, 15 min, osv.. men det stoppet aldri opp. Og det var ganske så slitsomt[&:] Men det høres ut som det er en start på noe[:D]

Starten på noe??[:-] jeg er jo bare 35+2... har hørt så mye forskjellig... Jordmor mener kynnere ikke skal være vonde og at jeg burde ta kontakt med føden om jeg skulle få mange og vonde kynnere..  men så leser jeg mange som skriver at de har gått slik i flere dager/uker og at det er helt normalt..

blir forvirret...[:-]

dytt

ORIGINAL: EricaJenta

ORIGINAL: 1ise

Starten på noe??[:-] jeg er jo bare 35+2... har hørt så mye forskjellig... Jordmor mener kynnere ikke skal være vonde og at jeg burde ta kontakt med føden om jeg skulle få mange og vonde kynnere..  men så leser jeg mange som skriver at de har gått slik i flere dager/uker og at det er helt normalt..

blir forvirret...[:-]

Ja, jeg mener ikke det liksom skal skje noe idag [:)] Som sagt, så jikk jeg jo i hele 5 dager før de til slutt tok vannet mitt. Men det er nok noe, på gang, men det kan ta 1 dag, eller flere uker [&:] Men det er jo noe som skjer, når du får vondt [:-]

Back
Topp