Modningsrier? Kynnere?

Ellise

Flørter med forumet
Jeg må bare spørre dere jenter,- jeg har siste 2 døgnene hatt kynnere med vonde tak. Det sprenger ned mot rompa/ryggen. De kommer ca hvert 10 min og varer i 40-45 sek hver gang. Dette kan holde på i flere timer, for så at jeg ikke får de på en time, og så kommer de igjen. De øker ikke i intensitet, derfor er det jo ikke rier. Men kan det i det minste være det som kalles modningsrier? Jeg begynner å tvile på min egen smerteterskel altså, for jeg må virkelig puste meg gjennom de. Noen ganger klarer jeg ikke puste overhodet for det er så vondt. Hvor dårlig kommer jeg til å takle ekte rier da liksom?! Har hatt mye kynnere i 3. trimester, men de har ikke vært som dette. Magen har kun blitt steinhard og så har det blitt tyngre å puste. Men ikke vondt. Vil også legge til at jeg har hatt litt antydning til blod i utfloden siste uka. Ikke mye!

Ingen erfaringer å dele, men det høres jo absolutt ut som om det nærmer seg for deg!

La meg i badekaret for å se om det kunne hjelpe, men da økte det bare på... Jeg kommer til å være utslitt hvis det skal være sånn mange dager/uker..

La meg i badekaret for å se om det kunne hjelpe, men da økte det bare på... Jeg kommer til å være utslitt hvis det skal være sånn mange dager/uker..
Sier de ikke det at kynnere stopper opp ved en dusj/aktivitet, mens rier øker i styrke.. får håpe det utvikler seg slik at du får møte lille..

Her har jeg et konstant trykk i ribbeina/magen og ryggen og er grusomt kvalm idag..! :-(

Sier de ikke det at kynnere stopper opp ved en dusj/aktivitet, mens rier øker i styrke.. får håpe det utvikler seg slik at du får møte lille..

Her har jeg et konstant trykk i ribbeina/magen og ryggen og er grusomt kvalm idag..! :-(
Jo det er det jeg mener å ha lest også. Men når man står midt oppi det så føler man seg plutselig helt lost! Huff, godt alle mann snart skal føde nå! Klapp på skulderen til oss <3

Jo det er det jeg mener å ha lest også. Men når man står midt oppi det så føler man seg plutselig helt lost! Huff, godt alle mann snart skal føde nå! Klapp på skulderen til oss <3
Det er jo bare å se det an.. selv om det er veldig kjipt å gå sånn! Øker det på får du ringe føden og få en sjekk! Har du lang vei til sykehuset?

Jag har også haft de slik du beskriver.. Sitter i et par timer og så gir det seg.. Gör veldig vondt o må puste igjenom dem.

Det är mogningsrier sa min JM, og ting skjer ofta med livmorhals osv.
Så det er et godt tegn til at det skjer ting! :-)

Jeg har hatt det sånn av og på i 3 uker.. Men håper det ikke er sånn for deg! :)
Det kan jo være godt og ta en tur/telefon til føden for og få litt ekspert hjelp/svar? Uansett så er det vel godt for noe modning.

Jeg hadde mye av det på slutten! Mitt beste råd er å ta seg en dusj eller gå seg en tur. Er det kynnere skal det gi seg...

Back
Topp