Modningspille!

mammatilnikolas

Blir kjent med forumet
fikk modningspille klokken 10 og skal ligge til klokken 12! Noen andre som har fått igangsatt fødselen på den måten, hvor lang tid tok det fra første pille før det skjedde noe, og måtte du få flere piller?
Såå spent nå!
Gler meg til det er over..!

Jeg fikk første 14.30, så 17.30 så 20.30. Ca 21.00 begynte jeg å kjenne rier, kl 23.00 var de begynt for fullt, kl 04.03 var hun ute :) lykke til :D
Oj da fikk du ofte! Jeg fikk 10 og 16 og nå får ikke jeg før imorgen tidlig.. Men kjenner det begynner å skje noe i magen, nederst i ryggen og rundt hoftene og stråler litt ned i lårene.. Men kan jo være bare mas..håper det tar seg opp gjennom natten og at han ihvertfall er ute om et døgn!!

Last edited:
Ja, fikk hver tredje time :) men er nok i forskjellig situasjoner du og jeg, kanskje derfor du ikke får så mange? Jeg fikk nok ofte fordi barnet i magen var dødt, med deg vil de nok gjøre det som er best for barnet :) lykke til så mye, nyt opplevelsen :D

Vet dere om dere var modne og med åpning når dere startet? Jeg skal bli satt igang å fikk høre at jeg er moden og har 2cm åpning. Er spent.

Jeg hadde 2 cm på overtidskontroll og var litt moden.. Fikk modningspille 10 og 16, så gikk vannet 23 og da startet riene for fullt og han kom ut 1512 igår 10.januar!:)

Jeg ble igangsatt da jeg skulle ha junior for 4 år siden. Fikk pille 24.00 med beskjed om at om jeg var heldig, skjedde det noe morgenen etter, men at de fleste måtte ha mer enn en pille. I 2 tiden begynte jeg å ha ubehag, men oppfattet det ikke som veer. Mellom halv 4 og 4 noen gang kom en pleier innom og da bar det rett på føden. Klokka 5 på 8 på morgenen hadde jeg ham i armene mine, så for min del var det veldig effektivt...... :-)

Lykke til! :-)

Jeg ble igangsatt da jeg skulle ha junior for 4 år siden. Fikk pille 24.00 med beskjed om at om jeg var heldig, skjedde det noe morgenen etter, men at de fleste måtte ha mer enn en pille. I 2 tiden begynte jeg å ha ubehag, men oppfattet det ikke som veer. Mellom halv 4 og 4 noen gang kom en pleier innom og da bar det rett på føden. Klokka 5 på 8 på morgenen hadde jeg ham i armene mine, så for min del var det veldig effektivt...... :-)

Lykke til! :-)

Har en sønn på 6 dager nå så er ferdig:) hehe

Fikk første pille i titiden (hadde 2 cm åpning). Vannet gikk når middagen ble servert kl 13, da kom også riene for fullt. Etter et par timer med riestorm anbefalte jordmor epidural for å få roet det litt. Kl 22.29 på kvelden ble han født.

Fikk 9 modningspiller på 2 dager, vannet ble tatt og fikk riestimulerende den 3 og 4 dagen, endte med ks sent på den 4 dagen :p

Håper alt gikk greit for seg :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp