modningsakupuntur

mlinn*martinesmamma*

Gift med forumet
Noen som har erfaring med modningsakupuntur?

Lurte på å prøve dette.. men er ganske dyrt da.. [8|] de skal ha 650kr for første time og deretter 300 kr pr time..

er det verdt det?

Jeg fikk det gratis hos jm på føden.

Ble helt mo i knærne, svett og ting skjedde med kroppen min, men ikke det som skulle skje. Fikk også akupunktur  som smertelindring under fødselen, men verken det eller modningakkupunkturen hjalp.

Vil ikke anbefale det i det hele tatt.

Det er ikke nødvendig, barnet kommer når både du og babyen er klar. Ikke stress med "tips til igangsetting" ol.. hvorfor presse fødslen igjennom når verken kroppen din eller barnet er klart?

hmmm.. har bare hørt så mye positivt om det. ikke for å presse barnet til å komme før, men for at det skal være bra for modningsprosessen og livmor.. men fint å høre andre synspunkt også [:)]

Jeg fødte 5 dager på overtid, så tror ikke det hjalp særlig på modninga - men jeg hadde tette (1-2 sek) og effektive rier, og fødte på 5 timer, noe jeg velger å tro at akupunkturen sto for. [:)]

Såg ikke ut til at det hadde noen effekt på selve modningen for min del, men etter hver behandling fikk jeg sove hele natten gjennom uten nattlige dobesøk, kramper i bena +++ og bare det var himmelen

Back
Topp