Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Sitter hos behandler nå, lurer på om jeg skal spørre henne om slike nåler for modning. Er uke 37 i dag, så burde vel ikke være noe farlig?
Gjør det vondt?
Njæ vet ikke om det er vondt. Jeg har nok heller mer tro på at kroppen bør ta seg av modningen selv, når kroppen er klar for det uke 38 pleier de å starte modningsakupunktur, men det kan jo hende din synes det er ok å begynne nå uansett, lykke til
Jeg fikk dette for første gang på onsdag (er 38+3) og synes ikke det var vondt. Kjente veldig lite til selve nålene og ble veldig avslappet etterpå. Skal ha ny runde til mandagen.
Man kan begynne med modningsakupunktur i uke 36 i alle fall. Ikke særlig vondt. Og jeg sover også veldig godt etterpå. Har vært i dag, da satte hun strøm på to av nålene, men nå er jeg uke 40+0 i dag, da.
Har gjort det 3 ganger siden uke 37, hakke merket så mye forskjell jeg da men... Vi får se når fødselen starter...
Om det blir no lettere. Jeg fikk faktisk noen små blåmerker av noen av nålene.. Men ikke vondt!
Jeg var første gang på onsdag, 37+2 dager da. Hun satt da bare nåler for avslapping, det var skikkelig vondt på noen av plassene hun satt de, hun sa det var ganske vanlig. Jeg har hatt akupunktur før og da var det ikke vondt i det hele tatt, hun sa kroppen nok er mer sensitiv i slutten av graviditeten. Jeg skal neste torsdag for å sette nåler for modning. Så får vi se om det har noen effekt eller ikke...