Modningsakupunktur.

sunnyt

Glad i forumet
Dere andre som har fått det. Kjente dere noko etterpå?
Eg fekk min fyrste modningsakupunktur igår og på vei heim frå timen kjente eg ein prikkende følelse oppi vagina, der opningen er og innover mot livmora liksom.. Har mykje kynnere men det har eg hatt frå før så det er ikkje noko nytt. Spennande å høyre andre sine erfaringer..

Nei, jeg kjente ingenting[:)] Andre timen idag og har egentlig ikke kjent noe mer idag! Men er jo lov å håpe at det skjer noe allikevel[:)]

ORIGINAL: ~Milla~

Nei, jeg kjente ingenting[:)] Andre timen idag og har egentlig ikke kjent noe mer idag! Men er jo lov å håpe at det skjer noe allikevel[:)]

Kjende du noko mens nålene stod i? Eg blei ekstremt klam og svett spesielt på beina og handflatene og så strålte det i tærne og klødde sjukt på nåla som stod ved navlen. Heile greia var rart.. Skal igjen på mandag og torsdag.

Nei, men jeg ble veldig rolig og trøtt liksom! Idag trigget han litt med nålene i ryggen også! Nesten litt vondt. Han hadde ikke ledig før fredag igjen til meg så blir lenge mellom for meg da...

Hvor fikk du nåler?
Jeg fikk i magen, føttene, litt opp på ankelen, hendene og ryggen

Hadde min første time på onsdag. Ikkje kjent så mykje anna enn at eg blei trøtt, men da var gjerne vanlig etter første behandling[:)] 
Å så blei tuppo ganske aktiv etterkvart som nålene blei satt, men da var visst og naturlig[:)]

Skal tilbake på mandag, og sikkert fredag neste veka[:)] og så lurar eg på om det blir to behandlingar i veka fram til veke 40, å då rundt termin setter ho nokre ekstra nåler for livmorsmunnen meiner eg.

Fekk satt til saman 12 nåler på første timen, ei i panna, to i kvar hand, ei på kvar fot med storetåa, ei med kvar sitt kne og nokre ved ankelen.
Blei litt susen etterkvart som nålene blei satt, men det kom seg etterkvart heldigvis![:)]

Eg fekk beskjed at frå veke 36 skulle eg få 2 behandlinger pr veke, men så hadde ho ferie fram til nå så eg fekk kun ein behandling i veke 36 men skal ha 2 behandlinger pr veke framover. Ho sa at den fyrste behandlinga fekk eg kun 7 nåler, 1 ved kvar storetå, 2 på kvar legg (trur den eine var ganske høgt oppe ved kneet) og 1 midt på magen ved navlen. Eg også blei skikkeleg trøtt og måtte legge meg å sove når eg kom heim, men eg var mykje våken natta i forveien så eg var ikkje sikker på kva som var årsaken. Eg skulle få fleire nåler neste gong, då mellom tommel og peikefinger. Ho sa eg ville max få 11 nåler.
Kva har foresten dere betalt for modningsakupunktur?

ORIGINAL: sunnyt

ORIGINAL: ~Milla~

Kjende du noko mens nålene stod i? Eg blei ekstremt klam og svett spesielt på beina og handflatene og så strålte det i tærne og klødde sjukt på nåla som stod ved navlen. Heile greia var rart.. Skal igjen på mandag og torsdag.

Jeg også blir varm og trøtt når nålene står i og ganske klam i handflatene. Noen av nålene stråler mer enn de andre, spesielt hvis jeg rører mye på beina kjenner jeg det godt - så det gjelder å slappe helt av tror jeg [:)]

350,- pr behandling her. Vanligvis første konsultasjon 550,- men slapp unna med 200,- der når eg hadde time på onsdag[:)]
Ho som eg går til satt ingen i magen, der skulle ho sette når eg var 39/40 veker på veg trur eg, for livmorsmunnen om eg ikkje tar feil[:)]

ORIGINAL: [miss]

350,- pr behandling her. Vanligvis første konsultasjon 550,- men slapp unna med 200,- der når eg hadde time på onsdag[:)]
Ho som eg går til satt ingen i magen, der skulle ho sette når eg var 39/40 veker på veg trur eg, for livmorsmunnen om eg ikkje tar feil[:)]

Hmm..så rart at dei setter nålene så forskjellig. Trur ikkje ho sa kva den på magen var til men forstod det slik at eg fekk fleire relevante nåler jo nærmere termin eg kjem.
Eg får akupunktur hos fysioterapeuten min som eg likevel går til pga bekkenløsning. Meiner ho sa eg berre skulle betalte for nålene og understrekte at dei er dyre i innkjøp. Eg fekk fyrst litt behandling på bekkenet.

jeg var til modningsakupunktur i uke 38+4. Samtidig sjekket hun åpningen som var på 3 cm og begynt å bli godt moden.. strippet litt når hun først holdt på der... 1 døgn senere var prinsen i armene mine[:)][:)][:)][:)] så det skulle bare 1 gang med akupunktur til for meg:)

kvelden etter jeg hadde vært der fikk jeg sinnsykt mye vonde kynnere.. litt blodslim kom ut.. og etterhvert rier hele natta..

ORIGINAL: rockmybaby.

jeg var til modningsakupunktur i uke 38+4. Samtidig sjekket hun åpningen som var på 3 cm og begynt å bli godt moden.. strippet litt når hun først holdt på der... 1 døgn senere var prinsen i armene mine[:)][:)][:)][:)] så det skulle bare 1 gang med akupunktur til for meg:)

kvelden etter jeg hadde vært der fikk jeg sinnsykt mye vonde kynnere.. litt blodslim kom ut.. og etterhvert rier hele natta..

Som nevnt i eit anna innlegg så har eg veldig kraftige og hyppige kynnere idag, to dager etter akupunkturen.. hmm... nei, tviler på det er noko på gang, eg er jo "berre" 37+1

Ja, nei, eg har lest at det er mykje individuelt frå akupunktør til akupunktør, alt etter kor dei set nåler og kor mange[:)] Nålene eg får var visst for energiane i kroppen, og spesielt for livmora,at den skal begynne å "jobba" eller modnast rett og slett[:)] Fekk også beskjed om at ho ville ha tilbakemelding etter fødsel, på korleis det hadde gått, då mtp åpningsfasen og kor lang tid fødselen totalt sett tok. For ho hadde opplevd dei fleste som ho hadde satt nåler på i forkant av fødsel, at åpningsfasen gjekk mykje raskare som flg av akupunkturen.. Så blir jo spennande å sjå da[:)] for min del håpar eg alle fasane går "fort", ikkje for fort sjølvsagt, men..[:)]

ORIGINAL: [miss]

Ja, nei, eg har lest at det er mykje individuelt frå akupunktør til akupunktør, alt etter kor dei set nåler og kor mange[:)] Nålene eg får var visst for energiane i kroppen, og spesielt for livmora,at den skal begynne å "jobba" eller modnast rett og slett[:)] Fekk også beskjed om at ho ville ha tilbakemelding etter fødsel, på korleis det hadde gått, då mtp åpningsfasen og kor lang tid fødselen totalt sett tok. For ho hadde opplevd dei fleste som ho hadde satt nåler på i forkant av fødsel, at åpningsfasen gjekk mykje raskare som flg av akupunkturen.. Så blir jo spennande å sjå da[:)] for min del håpar eg alle fasane går "fort", ikkje for fort sjølvsagt, men..[:)]

Eg også fekk beskjed om at fødselen skulle bli kortare og lettare samt at eg skulle lettare komme til hektene igjen etter fødselen.

ORIGINAL: citadel

Ja, jeg kjente også en slags prikking eller strekking nedentil. Jeg har også fått litt kraftigere kynnere, de tar litt mer tak på en måte. Ellers blir jeg veldig rolig og trøtt etter akupunktur, så jeg håper jeg får sove godt i natt. Det er lenge siden sist[;)]

Under selve akupunkturen kjenner jeg at det stråler og blir ømt der hvor nålen er. Jeg tror det er et tegn på at nålen har truffet det punktet den skal. Hun som setter nålene spør jo om man kjenner det etter hvert som nålene sette, så da er det nok viktig å gi beskjed hvis man ikke kjenner at det blir ømt og stråler litt.

*sniker fra september*

akupunktøren min sa at man ikke skal kjenne noe til nålene etter at de er stukket inn. Man kjenner når man blir stukket, da sier hudnervene ifra, og så skal det gå ganske raskt over. Om man kjente noe mens nålene stod i, så betydde det at nålene var nær en blodåre, og da skulle man si ifra, slik at hun fikk flyttet på dem. Rart hvor mye forskjellig som blir praktisert, synes jeg.. [&:][8D]

ORIGINAL: tigerbebis

ORIGINAL: citadel

Ja, jeg kjente også en slags prikking eller strekking nedentil. Jeg har også fått litt kraftigere kynnere, de tar litt mer tak på en måte. Ellers blir jeg veldig rolig og trøtt etter akupunktur, så jeg håper jeg får sove godt i natt. Det er lenge siden sist[;)]

Under selve akupunkturen kjenner jeg at det stråler og blir ømt der hvor nålen er. Jeg tror det er et tegn på at nålen har truffet det punktet den skal. Hun som setter nålene spør jo om man kjenner det etter hvert som nålene sette, så da er det nok viktig å gi beskjed hvis man ikke kjenner at det blir ømt og stråler litt.

*sniker fra september*

akupunktøren min sa at man ikke skal kjenne noe til nålene etter at de er stukket inn. Man kjenner når man blir stukket, da sier hudnervene ifra, og så skal det gå ganske raskt over. Om man kjente noe mens nålene stod i, så betydde det at nålene var nær en blodåre, og da skulle man si ifra, slik at hun fikk flyttet på dem. Rart hvor mye forskjellig som blir praktisert, synes jeg.. [&:][8D]
¨

Det sa han som setter på meg også. Men han skulle trigge litt på de etterhvert, men det var bare snakk om å kjenne de noen sekunder...

ORIGINAL: tigerbebis

*sniker fra september*

Eg sa heile tida kva eg kjente og fekk beskjed om at det var teikn på at dei satt på rett plass og at energien flaut (eller noko slikt) mellom nålene. Ja eg også syns det er rart at det skal vera så forskjell praksis og forskjell på kva me blir fortalt. Fysioen min sa imidlertidig at den høgskulen ho hadde tatt akupuntur-utdanninga si hadde forska mykje på virkningen av modningsakupuntur og det var nå bekrefta at det hadde effekt og at det forkorta fødselsforløpet, gav ein lettare fødsel, skal hindre overtid og at ein skal føle seg bedre etter fødselen. MEN så var det ca 20% det ikkje fungerte på. Men så er det ikkje berre modningsakupunktur som blir praktisert ulikt, syns det er mykje forskjellig me gravide får beskjed om frå sjukehus/jm/lege..etc.. FOr ikkje ås nakke om kor stor forskjell det har vore på dei 3 fysioterapeutene eg har hatt som alle skulle behandle bekkenløsningen min før og etter fødsel. Det er vel som dei seier, mange veger til Rom

Back
Topp