Modningsakupunktur.

dhillon

Glad i forumet
Noen som har tenkt å prøve seg på det når den tid nærmer seg? tenkte jeg skulle høre med jordmora mi om hva hu mener ang det. gikk 8dager over sist og det var helt pyton...har en venninne som gikk over 2uker sist og fikk prinsessa noen dager før terminen denne gangen..vudrere det sterkt.

Hører bare nåler jeg... Skrekk og Gru! Nei, takk sier jeg :P

Jeg fikk dette forrige gang... og vet ikke om det virket eller ikke. Av den enkle grunn at etter 4 dager ble jeg satt igang og pga komplikasjoner ble det keisersnitt... men har jo ett håp om at det virket litt da, for gikk fra 3cm til 9cm på tre og en halv time.

Jeg fikk det før jeg fikk lillemann! Jeg er overbevist om at det har effekt.. Jeg kjente faktisk antydning til rier mens jeg lå med de nålene! det viste jeg jo ikke før jeg faktisk hadde vært igjennom fødselen, men det kjentes helt likt ut![8D] Var jo sikkert modningsrier.. Hun som jeg gikk til har dette som levebrød og er skikkelig flink!

Har lest litt om det, og jeg tror jeg kommer til å prøve. Har hatt litt akupunktur tidligere for vond rygg/nakke, og synes det har effekt. Vil også gjerne bruke det som smertelindring under fødselen (selv om epidural ikke er utelukket om det blir helt for j*).

Er det noen som kan anbefale en god klinikk i OSLO som driver med modningsakupunktur?

det skal jeg:)

ORIGINAL: *ZimZum*

Vurderer å prøve, men kommer til å høre litt med jordmor først[:)]

Back
Topp