Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig at det ikke fungerte hun jeg vurderer å prøve det hos sier at det noen gang kan sette i gang fødsel og at det andre ganger er med på å gjøre fødselen lettere. Det er vanskelig å vite om det bare er tilfeldig eller om det faktisk fungerer. Også det med å gjøre fødselen lettere, man kan kanskje oppleve at man har en grusomt hard fødsel, men kanskje uten akupunktur hadde det vær verre?Jeg forsøkte det 2x med førstefødte, fungerte ikke på meg dessverre.
Hei!
Noen her som har erfaring med modningsakupunktur? Jeg vurderer sterkt å prøve dette, men hadde vært kjekt å høre andres erfaringer
Nei det vil jeg ikke påståEr det for sent å prøve nå, tro? 39+3
Vurderer også å prøve... begynner å bli lei nå
Sikkert verdt å prøve! Jeg var ganske moden på kontroll med 2-3 cm åpning, så kanskje det har hatt en effekt selvom jeg ikke har merket så mye.Er det for sent å prøve nå, tro? 39+3
Jeg har lite tro på den akupunkturen, grunnen til at det kan ha effekt på noen er jo fordi det skal få deg til å slappe av, så du kan like så godt ta deg et varmt bad eller noe annet som gjør deg avslappet å spare de pengene der å slippe av er alfa omega når det kommer til fødehormonerHar tatt 5 ganger fra uke 37 nå og er nå 1 dag på overtid
Forrige gang tok jeg ikke akupunktur og gikk med 3-4cm åpning i 2 uker. Nå fikk jeg sjekket i går (termin) og var ikke litt moden engang tiltross for akupunktur 5 ganger hun jeg går til for akupunktur sier at det er ikke alltid man klarer å sette i gang fødselen med akupunktur, men det kan være med å gjøre fødselen lettere/raskere. Så altså ting man ikke man bevise. Så jeg føler dette har vært bortkastet penger dessverre...
Hmm... Kanskje man heller skal spandere litt penger på badebomber og såpe istedet daJeg har lite tro på den akupunkturen, grunnen til at det kan ha effekt på noen er jo fordi det skal få deg til å slappe av, så du kan like så godt ta deg et varmt bad eller noe annet som gjør deg avslappet å spare de pengene der å slippe av er alfa omega når det kommer til fødehormoner
Ja! Litt ekstra velværeHmm... Kanskje man heller skal spandere litt penger på badebomber og såpe istedet da
Tror jeg skal ha litt hjemmespa imorgen da, på termindatoen, og satse på at noe skjerJa! Litt ekstra velvære