Modningsakupunktur

Har ikke erfaring. Men dette har jeg tenkt å prøve om ikke baby har kommet til uke 38 som er når vi kan begynne.

Er dette noe som tilbys ved sykehus? Eller må man gå privat? :)

Jeg har ikke prøvd, men har fått det anbefalt fra jordmor på KK for å prøve å få kortere latensfase denne gangen. Men er veldig usikker om jeg skal bruke penger på det, for har lest en del som mener det ikke hadde noe å si for forløpet:oops: Samtidig frister det, bare for å ha prøvd alt for å korte ned forløpet litt:rolleyes:

Jeg har ikke prøvd, men har fått det anbefalt fra jordmor på KK for å prøve å få kortere latensfase denne gangen. Men er veldig usikker om jeg skal bruke penger på det, for har lest en del som mener det ikke hadde noe å si for forløpet:oops: Samtidig frister det, bare for å ha prøvd alt for å korte ned forløpet litt:rolleyes:
Det jeg tenker og, hadde vært spennende å prøve for å ikke ligge så lenge :happy:

Jeg hadde dette forrige gang, uten at det hadde noen innvirkning på meg dessverre.
Men har hørt om andre som har hatt god effekt, er nok litt individuelt.

Er dette noe som tilbys ved sykehus? Eller må man gå privat? :)

Sniker :)
Jeg fikk det gratis på sykehuset sist. Det var et tilbud de hadde der. Nå har vi flytta og her tilbys ikke det på sykehuset. Men går privat og syns det er verdt det :)

Oppdatering; har hatt en time hos jordmor i en privatklinikk. Ble veldig avslappet etter timen, og har merket noe mer murringer og kynnere. Det kan jo selvfølgelig også være fordi det nærmer seg termin, ikke godt å vite :p. Skal tilbake igjen neste uke :happy:.

Jeg hadde første time på torsdag. Skal gå to ganger i uken i to uker, så har hun en uke ferie. Jeg er ikke mer enn 34 fullgåtte på mandag, men ble anbefalt å begynner tidligere pga igangsetting før termin. fikk vite at man fint kan begynne fem uker før termin :)

Oppdatering; har hatt en time hos jordmor i en privatklinikk. Ble veldig avslappet etter timen, og har merket noe mer murringer og kynnere. Det kan jo selvfølgelig også være fordi det nærmer seg termin, ikke godt å vite :p. Skal tilbake igjen neste uke :happy:.
Når har du termin?

Back
Topp