Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Privat. Men jeg tenker d er verdt et forsøk.Er dette noe som tilbys ved sykehus? Eller må man gå privat?![]()
Det jeg tenker og, hadde vært spennende å prøve for å ikke ligge så lengeJeg har ikke prøvd, men har fått det anbefalt fra jordmor på KK for å prøve å få kortere latensfase denne gangen. Men er veldig usikker om jeg skal bruke penger på det, for har lest en del som mener det ikke hadde noe å si for forløpetSamtidig frister det, bare for å ha prøvd alt for å korte ned forløpet litt
![]()

Her i området så begynner de etter 37 fullgåtte uker. Vurderer å prøveHar ikke erfaring. Men dette har jeg tenkt å prøve om ikke baby har kommet til uke 38 som er når vi kan begynne.
Vet at noen jordmødre i kommunen også tilbyr dette, er nok litt individuelt fra sted til stedEr dette noe som tilbys ved sykehus? Eller må man gå privat?![]()
Ble anbefalt fra uke 37 jeg ogsåHer i området så begynner de etter 37 fullgåtte uker. Vurderer å prøve![]()
Vet at noen jordmødre i kommunen også tilbyr dette, er nok litt individuelt fra sted til sted![]()
Er dette noe som tilbys ved sykehus? Eller må man gå privat?![]()
Når har du termin?Oppdatering; har hatt en time hos jordmor i en privatklinikk. Ble veldig avslappet etter timen, og har merket noe mer murringer og kynnere. Det kan jo selvfølgelig også være fordi det nærmer seg termin, ikke godt å vite. Skal tilbake igjen neste uke
.
1 augustNår har du termin?