Modningsakupunktur??

Sniker fra februar :) Prøvde det sist gang, og fødselen starta 10 dager før termin, og fra 4 cm til hun var ute gikk den 2,5 time. Veldig fin fødsel :) Vet jo ikke om det hadde noe med det å gjøre da, men det kan jo være :) Driver og vurderer om jeg skal ta det igjen denne gangen, men har ikke noe behov for at fødselen skal gå fortere enn sist heller :p

Hørtes nesten ut som min fødsel, bare 11 dager før termin og uten akupunktur i forveien

Da skal jeg ha første time til akupunktur onsdag nå denne uka :nailbiting: de ville starte allerede ule 35! Så sprøtt! Veldig spent nå altså

Da skal jeg ha første time til akupunktur onsdag nå denne uka :nailbiting: de ville starte allerede ule 35! Så sprøtt! Veldig spent nå altså
Åh, så spennende!
Gleder meg til jeg skal (selvom det ikke blir før over nyttår) [emoji1]
Jeg har aldri prøvd eller vurdert akupunktur før dette, så jeg er også veldig spent på hvordan det blir!

Håper du gir en lyd etterpå om opplevelsen din :)

Jeg tok akupunktur da vi ventet vår første. Synes det hjalp for søvnen på slutten av svangerskapet :) hadde en fin fødsel, som fra første rie til ungen ble født tok ca 11,5 timer :)

Åh, så spennende!
Jeg har aldri prøvd eller vurdert akupunktur før dette, så jeg er også veldig spent på hvordan det blir!

Det skal jeg gjøre!:happy:

Åh, så spennende!

Da er første time overstått! Gikk veldig bra. Satt noen nåler i leggene, så lurt å ha en bukse som kan dras opp til knærne:) ellers kom det en i hånda og en i hode! Hehe. Kjente ikke noe til det egentlig. Skulle ligge med disse på en benk i 30 min. Kjente det litt i bekkenet på den siden mot slutten! Var en hard benk å ligge på. Men klarte allikevel å duppe av litt iløpet av de 30 minuttene :smiley-bounce022 skal ha en runde nå i uken frem mot fødsel :happy:

Back
Topp