Modningsakupunktur

Han blir tre i oktober;)
Ja, stammingen gikk raskt over. Ble såklart bekymret og fikk barnehagen til å følge opp. Men de sa det var helt normalt. Alt man skal tenke på og bekymre seg over når man er foreldre

OK[emoji4][emoji4] Ja, det kan du si! Det er ikke lite[emoji51][emoji13]
 
min akupunktør sjekker ikke livmor. Da mener du underlivsundersøkelse ikke sant? Jordmor sjekker heller ikke hvis det ikke skulle være noe spesielt sa hun

Jordmor som sjekket hvordan jeg lå Ann nå. Jeg har mye fostervann og stor baby, så det er snakk om å kanskje sette meg igang. Greit og da vite hvordan ståa er nedi der. Akupunktøren sjekker ikke noe altså.
 
Jordmor som sjekket hvordan jeg lå Ann nå. Jeg har mye fostervann og stor baby, så det er snakk om å kanskje sette meg igang. Greit og da vite hvordan ståa er nedi der. Akupunktøren sjekker ikke noe altså.
Men da er det jo en grunn til at du blir ekstra fulgt opp da :). Det jeg mente var at min jordmor ikke brukte å ta underlivsundersøkelse dersom det ikke var nødvendig. Selv om jeg skjønner jo at det er fristende for mange. Det hender jo at en underlivsundersøkelse setter igang en fødsel dersom forholdene stort sett ligger til rette for det.
 
Back
Topp