Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg skal få det i dag og i morgen. Dette er 3 mann, men det er første gang jeg prøver det Syns det er litt skummelt Noen erfaringer? Er det vondt? Fungerer det?
Fikk det en gang rett før igangsettelse sist. Noen som vet hva det koster på sykehuset..? Mener jeg betalte sånn ca 100kr??
Var ubehagelig da jeg beveget på meg, så ikke gjør det vil jeg bare si
Spennende å se Har allerede hatt maserier, hodet er festet og jeg har litt åpning, så hun var litt skeptisk. Hun er redd det blir mye mas så jeg ikke får hvilt meg til fødselen.. Jeg er 38 uker på onsdag og skal settes i gang til helgen
Vært på 5 akupunktur timer og er like gravid iallefall hehe.. Men det vises vel når fødselen er igang og etterpå.. skal hjelpe på en bedre fødsel
er ikke spesielt vondt
Jeg synes ikke det var behagelig men kjente at kroppen jobbet. Begynte å svette og fikk en vemmelig følelse. Tok tre behandlinger. Fikk ikke noen kynnere ol. Vet ikke om det funket.
Det som startet det hele hos meg var stripping. Da ble det action, men var ganske moden og hadde 2cm åpning.
Jeg gikk 6 dager på overtid og hadde ukentlig akupunktur fra uke 36. Men jeg var moden en stund før termin og fødselen gikk unna. Usikker på om det kan settes i sammenheng