Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Var du på sykehuset og fikk?
Ringte sykehuset angående dette idag. Fikk beskjed om at jeg måtte komme nærmere termin for å få det. Er 8 dager til termin idag... Vet ikke om det betyr at de har god erfaring med det...
Har fått 2 ganger med 1 ukes mellomrom, skal imorgen igjen. Kan desverre ikke si jeg har merket noe til det enda. Lever fortsatt i håpet
Jeg fikk kraftigere kynnere og merket at noe skjedde etter første gang jeg fikk akupunktur. Så noe effekt vil jeg tro det har![]()
Ok, spennende! Satser på du står i en pøl med vann neste gang du reiser deg.JaJordmora mi ringte Idag morges å spurte om jeg kunne få time der
Så fikk det, ny time til onsdag
![]()
Ok, spennende! Satser på du står i en pøl med vann neste gang du reiser deg.![]()
Spennende å se daHvor langt er du på vei?
Ja, absoluttSier ja takk til alt som kan gjøre kroppen klar for fødsel! Fikk første gang når jeg var 37+6, er nå 39+4. Hun sjekket meg innvendig sist (etter forespørsel fra meg), også skal hun sjekke imorgen igjen å sammenligne.
Skal du flere ganger? Fikk mange kynnere mens jeg satt der. Spennende å se om det har noe effekt da. Skader ikke prøve uansett tenker jeg![]()
Fikk akupunktur torsdag 4. Kl 13.30, og fredag 5. Kl 11.59 var mini utedet vistes på ctg at nålene hadde effekt med en gang de ble satt
![]()
Jeg må nok ha vært litt moden fra før, det var første timeJøss! Var du moden fra før av da? Og var det din første time?![]()
Var du i Tromsø eller Narvik? Eller har jeg blandet deg med ei annen?Jeg må nok ha vært litt moden fra før, det var første timeble lagt inn pga enorme mengder vann i kroppen!
Jeg fødte i Harstad, men har vært innlagt i Tromsø en uke nå pga jeg ble syk :/Var du i Tromsø eller Narvik? Eller har jeg blandet deg med ei annen?