Modningsakupunktur

Jeg fikk kraftigere kynnere og merket at noe skjedde etter første gang jeg fikk akupunktur. Så noe effekt vil jeg tro det har :)

Har fått 2 ganger med 1 ukes mellomrom, skal imorgen igjen. Kan desverre ikke si jeg har merket noe til det enda. Lever fortsatt i håpet

Ringte sykehuset angående dette idag. Fikk beskjed om at jeg måtte komme nærmere termin for å få det. Er 8 dager til termin idag... Vet ikke om det betyr at de har god erfaring med det...

Ringte sykehuset angående dette idag. Fikk beskjed om at jeg måtte komme nærmere termin for å få det. Er 8 dager til termin idag... Vet ikke om det betyr at de har god erfaring med det...

Hmm. Karma27 har jo gått noen timer der men hun har jo vært ganske moden. Så vet ikke effekten av hennes ? :-)

Spennende å se iallefall. Kanskje litt seint å få det på overtid :-)

Jeg fikk kraftigere kynnere og merket at noe skjedde etter første gang jeg fikk akupunktur. Så noe effekt vil jeg tro det har :)

Skal du flere ganger? Fikk mange kynnere mens jeg satt der. Spennende å se om det har noe effekt da. Skader ikke prøve uansett tenker jeg :-)

Spennende å se da:-) Hvor langt er du på vei?

Ja, absolutt :-) Sier ja takk til alt som kan gjøre kroppen klar for fødsel! Fikk første gang når jeg var 37+6, er nå 39+4. Hun sjekket meg innvendig sist (etter forespørsel fra meg), også skal hun sjekke imorgen igjen å sammenligne.

Ja, absolutt :-) Sier ja takk til alt som kan gjøre kroppen klar for fødsel! Fikk første gang når jeg var 37+6, er nå 39+4. Hun sjekket meg innvendig sist (etter forespørsel fra meg), også skal hun sjekke imorgen igjen å sammenligne.

Så bra! Gjerne hyl ut når du har vært på sjekk :D Spennende å se :-)

Skal du flere ganger? Fikk mange kynnere mens jeg satt der. Spennende å se om det har noe effekt da. Skader ikke prøve uansett tenker jeg :-)

Tok første gang for ca 3 uker siden, også en gang til for 4 dager siden. Har ikke merket noe mer etter sist gang. Skal få en runde til på fredag :)

Iben Marie ble født nøyaktig 24 timer etter modningsakupunktur :P Jeg har SÅ troa!

Back
Topp