Modningsakupunktur

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Noen som gikk/går og får modningsakupunktur?
Dere som har født, tror dere det hjalp?

Ikke født ennå, men jeg hadde 4 sesjoner hvor siste var 8.juli. Merka mye stikninger og aktivitet etter hver gang, mini var helt vill :P Fikk anbefalt akupunktur hovedsakelig pga stress, så jeg fikk behandling for mer enn modning.
39+2 i dag, kun noen svake mensmurringer og lett kvalme som tegn, men jeg er ikke stressa :P

Jeg fikk nåler idag. Siden jeg har termin 25juli satte hun nåler som skulle "få fart på sakene". Ble skikkelig svimmel og svett, holdt på å svime av en periode der.
Blir spennende å se om det kommer til å skje noe i løpet av dagen/natten.
Hvis ikke skal jeg dit i morgen også.
Enn så lenge kjenner jeg ikke noe annerledes..

Jeg fikk nåler idag. Siden jeg har termin 25juli satte hun nåler som skulle "få fart på sakene". Ble skikkelig svimmel og svett, holdt på å svime av en periode der.
Blir spennende å se om det kommer til å skje noe i løpet av dagen/natten.
Hvis ikke skal jeg dit i morgen også.
Enn så lenge kjenner jeg ikke noe annerledes..

Jeg fikk i går, har termin 30.7, så fikk også både modnings og "igangsettende" (de setter jo ikke igang om man ikke er moden). Jeg også bli skikkelig svett mens nålene satt i, spesielt de i lilletærne var fæle. Jeg har veldig mye kynnere til vanlig, de ble enda kraftigere i går kveld og hadde veldig nedpress. Skal tilbake i morgen

Ikke født ennå, men jeg hadde 4 sesjoner hvor siste var 8.juli. Merka mye stikninger og aktivitet etter hver gang, mini var helt vill :P Fikk anbefalt akupunktur hovedsakelig pga stress, så jeg fikk behandling for mer enn modning.
39+2 i dag, kun noen svake mensmurringer og lett kvalme som tegn, men jeg er ikke stressa :P

Hvorfor har du ikke fortsatt etter 8.juli?

Hvorfor har du ikke fortsatt etter 8.juli?

To grunner: Akupunktøren skulle på sommerferie og jeg hadde kun satt av penger til 4 behandlinger. Var 420,- per gang(30 minutter) så det ble jo litt. Hadde det ikke vært for det så hadde jeg nok fortsatt med det ;)

Jeg var der hver uke 5 uker før fødsel og tror absolutt det hjalp på modningen :) fødte 2 uker før termin

Da var jeg på min andre time på 2 dager.. Idag kjørte hun ganske hardt på med flere nåler og manipulerte mer enn igår.. Lå der i 2 timer.. Blir såååå spennende å se om det skjer noe mer! :D 2 dager til termin idag!

Går dere til private klinikker eller på sykehus?

Jeg går til privat klinikk, hun er utdannet akupunktør og har ikke "bare" et 10 ukers kurs i akupunktur :) Kunne egentlig tenkt meg å få sjekket modningen hos en jordmor da, men jordmor i kommunen har ferie, tror ikke hun sjekker det heller :/

Back
Topp