Modningsakupunktur?

Babydilla123

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Noen som vurderer det etterhvert? Har lest noen steder at jordmor kan tilby det, men tror ikke min gjør det :s! Husker jeg nevnte stripping osv mot slutten på en av de første timene og hun sa det var ikke vanlig at jordmødre gjorde sånt. Tilbyr deres jordmor det? Om ikke, noen som vet ca pris og om det er verdt det?

Tror kanskje min jordmor tilbyr modningsakupunktur, så har lyst til å prøve det såfall! Har hatt god erfaring med akupunktur før så verdt et forsøk synes jeg :) stripping vet jeg ikke om hun gjør, men hadde sikkert prøvd det og om hun gjør det :P

Jeg går ikke til jm men akupunktur hadde jeg aldri prøvd (livredd nåler :P ) og stripping blir vel ikke aktuelt heller denne gangen.

Mener jeg ble strippet med frøkna men det var uten effekt.

Fikk beskjed om at jeg kunne få det på siste kontroll før overtidskontroll :) Går til kontroller på
ABCklinikken på Ullevål :)

Jeg har gått til en akupunktør for modning forrige gang - tror jeg var der ca 10 ganger fra uke 36 til 41 da lille kom. Tror jeg betalte 500 første gang og 300 pr gang resten - for to år siden. Man vet jo ikke hvordan det ville vært uten, så vet ikke om det hjalp :D

Jordmor i kommunen verken setter nåler eller stripper :/ Går til massasje/akupunktør til vanlig så tenkte å begynne med modningsakupunktur hos henne fra uke 37 :)

Back
Topp