Modningsakupunktur

Sirius

Forelsket i forumet
Aprilbarna`15
Flere som tenkt å prøve modningsakupunktur? Når har dere tenkt å starte? Jeg lurer på om jeg skal gi det ett forsøk, usikker på om jeg skal starte i uke 37 eller 38 i så fall. Noen som har prøvt det før?

Jeg har trua på det.
Og derdor tar jeg det ikke denne gang i og med at reiseveien til sykehuset er såpass lang :-D
Haha, føre var enn ettersnar ble jeg og jordmora enig om :-)

Jeg gjør det, gjorde det også med nr to. Begynte i uke 35-36. Det holder ikke å prøve en gang, må gå noen ganger for å se an effekten. På meg fungerer det veldig fint mot både vann i kroppen, søvn, halsbrann, og smerter i hoftene. Bedrer seg til dagen etter, så jeg synes det er verdt det.

Begynte i uke 34 :) Det fungerer på bekkenet,søvn osv. modningen vet jeg jo ikke noe om enda :P

Jeg spurte jordmor om dette, og hun mente det bare var for de med store plager:p Så det var ikke noe hjelp å få der hvertfall;)

Jeg tørr ikke ta de modningsnålene, har hørt de gjør veldig vondt?

Noen som vet hvor mange ganger i uka man bør ta modningsakupunktur nå frem til termin? (Uke 37 i dag og har min første time!)

Noen som vet hvor mange ganger i uka man bør ta modningsakupunktur nå frem til termin? (Uke 37 i dag og har min første time!)
Det får du nok vite av akupunktøren ;-) tror det er en eller to dager i uka som er vanlig

Back
Topp