Modningsakupunktur

Steph87

Elsker forumet
Februarlykke 2015
Nå har jeg bestilt time til akupunktur i kveld :) er spent! Ikke sikkert det vil trigge noe som helst, men mange sover bedre etter en økt nåler, så jeg prøver. Skal idag og på torsdag.

Noen som har erfaring med dette og vil dele?

Jeg var i går, 35+3, fikk masse kynnere hele ettermiddagen og kvelden og delvis i natt. Må har magen sunket også. Måtte skifte truseinnlegg tre ganger rett etter jeg kom hjem i går, var ikke urin, så mulig det var litt fostervann?! Spennende :)

Var i går, 38+4 og skal igjen onsdag 38+6.
Ikke merket noe ennå. Hvor langt er du i dag?
Jeg er 39+1, er vel litt sent ute, men fikk beskjed om at det ikke var noe problem :) syntes du det var vondt? Har hatt aku før, men det var dypt i setet og ikke spesielt behagelig..

Jeg er 40 + 1! Hatt 2 runder. Siste i går. Merket noe mer murringer i magen, men ingenting som jeg kan si at vil føre til en start på fødsel! Modningsakupunktur skal som regel ikke starte fødselen, men forberede kroppen og gjøre fødselen lettere/mer effektiv, sies det :) Usikker på hvor mye jeg egentlig tror på det - men prøver nå! Orker egentlig ikke overtid + igangsettelse enda en gang til selv om magefølelsen nå sier at slik blir det ...

Jeg var i går, 35+3, fikk masse kynnere hele ettermiddagen og kvelden og delvis i natt. Må har magen sunket også. Måtte skifte truseinnlegg tre ganger rett etter jeg kom hjem i går, var ikke urin, så mulig det var litt fostervann?! Spennende :)
Ååå, spennende! Håpet er at jeg skal føde i februar, så da satser jeg på at det skjer litt mer med et par runder nåler ;) det har hjulpet meg før (betennelse) så kan godt hende det fungerer nå også, selvom det er en litt annen case :)
Slimproppen gikk forrige lørdag og jeg har maserier og kynnere gjennom hele dagen.. Krysser fingrene for at frøkna kommer snart!

Jeg er 40 + 1! Hatt 2 runder. Siste i går. Merket noe mer murringer i magen, men ingenting som jeg kan si at vil føre til en start på fødsel! Modningsakupunktur skal som regel ikke starte fødselen, men forberede kroppen og gjøre fødselen lettere/mer effektiv, sies det :) Usikker på hvor mye jeg egentlig tror på det - men prøver nå! Orker egentlig ikke overtid + igangsettelse enda en gang til selv om magefølelsen nå sier at slik blir det ...
Det er det jeg også har lest, og de bruker jo aku på sykehus også. Jeg har absolutt trua, ikke på at fødselen blir satt igang, men at jeg blir mer moden og kanskje får sovet litt bedre? Hadde vært fint isåfall :)

Fy søren så deilig dette var! Har mindre vann i kroppen, humøret er på topp og skuldrene har sunket mange hakk :) første reaksjon etter at nålene var tatt ut var at jeg måtte på do, det var en befrielse da magen har vært hard et par dager.. Ellers har jeg nedpress som vanlig, ingen kynnere, slapper skikkelig godt av nå!
Gleder meg til ny økt på torsdag :)

Back
Topp