Noen med erfaringer rundt dette? Har noen tenkt å benytte seg av det, eller har begynt allerede? Vet noen om noen som driver med dette i Vestfold? Eller Porsgrunn? 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg gikk til akupunktør de 2 forrige svangerskapene men gikk alikevel over termin med begge. 3 dager og 10 dager. Så denne gangen gidder jeg ikke ta det. Har ikke tro på at det skal hjelpe med modning.Får høre mer jordmorer ikke veldig glad i nåler selv, men gikk 12 dager over tiden med førstemann og det var helt grusomt :-( er villig til å prøve det meste for å slippe det denne gangen. Tok bringebærkapsler sist så hadde ikke noe effekt på fødselstidspunktet, men revnet ingenting og kom meg fort etterpå så kan ha hatt effekt på den biten
![]()
Du får fortelle hvordan det gårSlik jeg har forstått det så er ikke modningsakupunktur for å få igang fødsel, men for å få en lettere fødsel når den først starter og at man henter seg fortere inn igjen etterpå.
Jeg skal på min første time nå torsdag, er da 35 uker. Spent![]()
Har vært på første time nå og hun satte kun nåler i forbindelse med søvn, bekken, energi osv. Er visst noe som heter forløsende punkt som det ikke er lov til å sette før uke 37.Du får fortelle hvordan det gårvet at man kan reagere veldig forskjellig på akupunktur, noen opplever dårligere effekt enn andre
jeg fikk akupunktur under fødsel sist for å få forgang i det hele og skal love det funka, så jeg har trua. Kan jo selvfølgelig være tilfeldig også men....
![]()
Noen med erfaringer rundt dette? Har noen tenkt å benytte seg av det, eller har begynt allerede? Vet noen om noen som driver med dette i Vestfold? Eller Porsgrunn?![]()