Modningsakupunktur

FiskeN :)

Forelsket i forumet
Noen som har startet? Skal?
Tanker? Erfaringer?

Jeg har litt lyst, men litt redd nåler.. Høre litt med jordmor ved neste kontroll..

Skal på første time 11.november. Ingen erfaring med det, men jordmor anbefalte det. Hadde hatt andre gravide som hadde god effekt av det. Så da prøver vi :)

Skulle vært i dag men den ble avlyst, så skal ikke før fredag.

Skal i midten av måneden. Aldri prøvd før, men gir det et forsøk. :) Kan ikke gjøre det verre iallefall. :P

Jeg gjorde det i forrige sv.skap, og skal igjen i morgen. Er ikke noe å gruer seg til , kjenner så vidt stikkene og det er veldig avslappende :)

Har bestilt time 17 nov :) Har aldri prøvd det før så jeg er veldig spent!!

Jeg var første gang forrige uke, og skal igjen i morgen :)

Men jeg har vært på akupunktur før også, var der for fertilitet rundt årsskiftet.

Jeg hater sprøyter/blodprøver osv men dette er ikke sånn i det hele tatt. Mye tynnere og mindre nåler som ikke kjennes som sprøyter i det hele tatt. Det er ikke vondt :D (tro meg, jeg er pysete, hehe)

Jeg var forrige svangerskap og skal denne gang også, har time 17nov. Selve nålene merker man ikke til, de er så tynne, men av og til er det litt ubehagelig der de setter dem, nede på føttene mine var det ikke så godt syntes jeg :p

Man vet jo ikke om det har noe virkning kontra om jeg ikke hadde gjort det, men. Det jeg kan si da, er at med første måtte de klippe litt under fødsel, men med nr2(som jeg tok modningsak med) som var 1kg større, fikk jeg kun en liten rift. Vevet skal jo angivelig bli mykere og mer elastisk. Så derfor tør jeg ikke denne gang å la være å ta det, i tilfelle det faktisk var modningsakupunkturen som gjorde at jeg slapp unna klipp eller større rifter. :p

Heg skal ha første akupunktur 19. Nov.
Aldri prøvd, men gir det en sjanse.
Bli spennende å se om det gjør noe utslag.
Her setter de ikke før jeg et fullgåtte 37 uker

Jeg skal ikke. :)
Satser på at kroppen ordner opp selv :)

Jeg prøvde det også i dag. Det er første gang jeg prøver det, så jeg vet ikke om det fungerer. Uansett var det ganske avslappende.

Når bør en begynne med det? Er 35+5, så tiden løper vel fra meg. Har veldig lyst til å prøve det.
Fikk en behandling da jeg bekka termin med første, men aner ikke om det utgjorde noe forskjell. Bør vel gjøre det oftere og over tid?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Når bør en begynne med det? Er 35+5, så tiden løper vel fra meg. Har veldig lyst til å prøve det.
Fikk en behandling da jeg bekka termin med første, men aner ikke om det utgjorde noe forskjell. Bør vel gjøre det oftere og over tid?

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Jeg begynte når jeg var 36 + 2 :)

Lykkelig gravid ❤️

Er det dyrt? Litt lyst å prøve jeg også, men er jo så mye annet man kan bruke penger på.. ungen kommer jo ut uansett liksom:p men om det ikke koster skjorta hadde det vært gøy å prøve

Er det dyrt? Litt lyst å prøve jeg også, men er jo så mye annet man kan bruke penger på.. ungen kommer jo ut uansett liksom:p men om det ikke koster skjorta hadde det vært gøy å prøve
Jeg betaler 400 for ca 45 min

Jeg betalte 450 per gang. Var der tre ganger, men nå gidder jeg ikke gå flere ganger. :)

Back
Topp