Modningsakupunktur?

Yummy_mummy

Februar 2014 Miss Gode Råd <3
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Septemberlykke 2016
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Oktoberlykke2020❤
Skal noen av dere ha modningsakupunktur? Hvilken uke tenker dere starte i så fall? Hadde ikke dette sist, men er nysgjerrig og kunne tenkt å prøve. Skal snakke mer med jm om dette før jeg prøver.

Eg tenkte å prøva. Har termin 18 feb og vurdera å starta rundt den 1 :)

Hvor ofte før termin skal dere ha akupunktur?

Jeg skal :-) begynner ca 4 uker før :-)

♥ Prinsesse 03.06.12 ♥
♥ Venter 25.02.14 / 03.03.14 ♥
★ Sladrer med PrinsOgPrinsesse Mamma og RonjaR ★

Oj, hva er egentlig dette? Sikkert dumt spørsmål men..

Får nåler som blir satt på triggerpunkter slik at kroppen setter igang prosessen.
Eg ønske å prøva for ønske om å gå på overtid = 0 :P
Må vel også nemna at detta ikkje 100% sikkert og mulig eg kastar peng ut vindauget. Men lov og håpa at det vil funke ;)

Modningsakupunktur er akupunktur for å forberede kroppen til fødsel. Forskning viser at det gir mor en lettere og kortere fødsel. Man begynner noen uker før termin og det skal visst hjelpe på å modne livmormunnen. Det setter altså ikke i gang fødsel, men hjelper på modning. Jeg har hørt at det hjelper for de med seteleie. Undersøk det litt nærmere hvis du har tid :)

Jeg er spent på å prøve, selv om det kanskje ikke hjelper. Akupunktur skal jo være avslappende så blir spennende å prøve det for første gang.

Nei, jeg tenker at kroppen vet når det er klart for fødsel og bør kunne ordne alt selv i sitt eget tempo. Dersom jeg går til termin og det ikke er noe tegn på modning så er det et alternativ - men ikke før.

SKALha modnings akupunktur denne gangen. For 2 år siden gikk jeg 10 dager overtid, 3 dager med sterke kraftige rier, uten særlig hell. Endte med haste hk. Ble også anbefalt dette av jordmor på sykehuset. :) så er verdt litt penger og tid for min del:) skal skal skal;-)

Jeg skal ha modningsakupunktur :)

Interessert i å prøve ihvertfall :-) Noen som vet om noen bra steder i Trondheim? Ig hvordan er prisen på dette (generellt i landet)?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hva er normalt å betale?
Har funnet en jordmor som tar 1200kr for 4 ganger, det synes jeg var en ok pris.

Hva er normalt å betale?
Har funnet en jordmor som tar 1200kr for 4 ganger, det synes jeg var en ok pris.

Har ikkje sjekka så mykje, men tykkjer det høyres ok ut :)

Noen som vet om bra steder i Oslo?

Hvor settes nålene egentlig?

Back
Topp