Modningsakupunktur

.Lykkelig.

Blir kjent med forumet
Noen som har prøvd? Vil gjerne høre deres erfaring! Jeg skal første gang kl 17.30, to uker til termin. Håper på virkning :-)

Hadde første time forrige uke, skal igjen nå på torsdag. Var veldig beroligende! Satte også noen nåler mot halsbrann, fungerte som bare det! :) Lykke til!

har hatt to timer, veldig avslappende, har masse kynnere og mensmurringer, skal neste gang nå torsdag.

jeg stikker selv, på punkter som roer ned, og stimulerer områdene som skal jobbe under fødsel, har også klart punkter jeg skal stikke når fødselen begynner, for å hjelpe på å holde ro, utholdenhet, mindre smerte og mindre blodtap :) har absolutt troen på hjelp av nåler :)

Prøvde med nr1 , men vet ikke om det hadde noen effekt el ikke.
Fødte 1,5 uke før termin da

Gutten i magen ble kjempeivrig i løpet av seansen og jeg fikk skikkelig blodtrykksfall og var nær å svime ut pga virkningen av de første nålene. Det er tegn på at de hadde virkning iflg akupunktøren. Skal nevnes at slimproppen gikk nå nettopp og jeg har kynnere med tak i ryggen. Så har nok litt virkning :) skal tilbake torsdag.

jeg betalte 450 første time med samtale osv også de neste er det fast 350 pr gang:)

Back
Topp