Modningsakupunktur

Bortkastede penger her iallefall :p   Syyykt lang åpningstid likevel.  Blir ikke noe sånt denne gangen.

Fødte ikke noe tidligere (ble satt i gang 8 dager over), men jeg hadde 4 cm åpning før jeg ble satt igang uten at jeg hadde hatt rier. Fødselen var også kjapp og grei. Fikk akupunktur 3 ganger i uka fra uke 38.

Fødte fem dager over, gikk fra 4 cm til full åpning på 4 timer. Aner ikke om det hadde virkning, men tror egentlig ikke det.

Jeg begynte med modningsakupunktur i uke 38.
Gutten kom på termin, tok 6 timer fra 2 cm til han var ute.
Vet ikke om det var akupunkturen som hjalp, men hadde en helt grei fødsel for å være førstegangs :)

Fødte 2 dager før termin og rask og flott fødsel - gikk som smurt :))
Om det hadde noe med modningsakupunktur å gjøre får man vel aldri vite :p

Hjalp ingenting her.

Hadde det i dag.. Sykt mye kynnere og mensverk rett etter. Ble strippet i tillegg :-) om det fører til fødsel eller ikke vil vise seg :-)

Jeg begynte i uke 36, satte også for halsbrann, bekkenløsning og innsovningsproblemer. Hadde en fantastisk fødsel 2 dager før termin. Noe modningsrier noen kvelder før, men når det satte i gang gikk alt veldig greit. 6timer fra 4cm til han var ute, ingen smertelindring utenom akupunktur da også. Nå vet jeg jo ikke hvordan fødselen hadde vært uten modningsakupunkturen, men jeg skal definitivt ha det denne gangen også. Slapp jo halsbrann og mye bekkensmerter den siste måneden, og det var verdt det:) Jeg har veldig troen på akupunktur, og føler at det har veldig god effekt på meg! (rotete, men skriver fra tlf:))

Back
Topp