Modningsakupunktur

Bølla 22.mai

Elsker forumet
Jeg ønsker å få dette når det er mindre enn to uker til termin, for jeg ønsker IKKE å gå over tiden. Da har jeg noen spr: Vet noen hvor mye det koster og hvem som utfører modningsakupunktur?

Jormødre poliklinisk gjør vel det, og det er vel gratis. Men er nok ikke noe man selv kan ønske...
Privatklinikker er sikkert veien å gå...

Jeg går til privat jordmor, og hun utfører modn.akupunkt [:)] Hun tar 500kr pr gang!
Du kan jo søke på nettet og se om du finner informasjon om det evt er i ditt nærområde? Lykke til!

Jeg går på Din klinikk. Betalte 450 1.gang, og de 3 neste behandlingene koster 350. Men det er nok forskjellig fra sted til sted.

Har hatt 2 behandlinger nå.

Jeg går til akupunktur på Familieklinikken i Oslo(privat). Skal begynne med modningsakupunktur i uke 37. Betalte 750,- første gang, så 350,- pr time. Det har hjulpet mot ryggvondt, sterk hodepine og bekkenproblemer, så håper modningen vil virke også!

Noen som vet om tvillinggravide kan få modningsakupunktur?? [8|] Greit å vite, men jeg tror nok ikke jeg kommer til å trenge det...[;)] Hvis jeg har sv.skapsforgiftning blir jeg jo snart satt igang uansett[;)]

Jordmødre gjør det i hvertfall noen steder, hør med jordmoren din etter noen tlf nr eller på helsestasjonen i nærheten av deg. her hjemme får vi det fra 250- 500 kr. du kan begynne alt fra uke 37. jeg skal ringe i morgen og bestille meg time til uka hvis noen er ledig[;)] alderi tatt det før så jeg er veldig spent[;)]

Takk for mange fine svar!! Jeg går til privat jm, så jeg krysser fingrene for at hun kan utføre det på meg!!

Back
Topp