modningsakupunktur

LilleTrille.

Forelsket i forumet
da har jeg vært å fått akupunktur i dag, var egentlig bare med venninda mi som skal prøve å få snudd ungen med aku og så spurte jeg når jeg burde begynne med modningsaku, og da sa ho fra uke 34-35 begynner ho å gjøre det på gravide.. så fikk jeg lov å få time med en gang.. satte noen nåler for søvn også, så nå kjenner jeg at jeg kommer til å sove som en engel i natt:)
noen fler som skal ta modningsakupunktur..?

Jeg har veldig lyst til det, men vet ikke hvor jeg skal henvende meg? [8|] Gidder ikke betale i dyre dommer hos privat akepunktør, hvis jeg kan få det gratis hos jordmor el.l???? [:D]

Jeg skal begynne rett etter påske hos henne jeg har gått til pga bekkenløsningen. Er 33 uker i dag ([:D]) Har veldig tro på det, spesielt siden det har virket så bra på bekkenet hittil[:)]

Jeg hadde tenkt til det, men nå ser det ikke ut som om jeg rekker det. [8D]

Jeg skal det :) Har bestilt time 19 april, da akupunktøren her ikke ville begynne før jeg var i uke 36, men ser det er forskjellig praksis på det. Er ltt redd det skal bli litt for kort tid da jeg fødte 12 dager før termin sist... men ikke dermed sagt at det skjer før nå da :) Uansett er jeg villig tilå gjøre hva som helst for å ha en litt kortere åpningsfase enn sist.

tror ikke man får det gratis hos jordmor, eller ihvertfall ikke hos min jordmor.. vet noen har fått akupunktur dekket pga plager i graviditeten da.. er jo dyrt, men syns det var verdt det :) har stor tro på nåler jeg også, det er jo ikke for å fremskuve fødsel, men få en lettere fødsel, og redusere timene.. så hvis det funker så kjøper jeg ass.. hahah.. nå vet ikke jeg hvordan min kropp ville født uansett da siden jeg ikke har barn fra før.. men søstra mi gikk på overtid med begge barna og de var ikke små for å si det sånn.. 4270 g (hastesnitt) og 4500 g (ut riktig vei, men sydde ganske lenge) hehe.. vi har sinnsykt like svangerskap så jeg er så redd jeg får lik fødsel også.. var med på fødsel nr2, stod på første rad og vurderte å bli gammel med sambo uten barn.. haha.. men gikk fort over når jeg stod å gråt mer enn faren..:) -så, jeg skal gjøre alt for å strekke, modne og gjøre kroppen klar for fight:)

Jeg skal også pøve dette :) skal ha første time i uke 35. Er en her i fredrikstad som jeg har hørt mye bra om. Aldri født før, men blir spennende å se om dette kan hjelpe til en "lettere" fødsel. Jeg har iallfall stor tro på akupunktur :)

jeg tok det forrige gang, men jeg aner jo ikke om det faktisk funket da.
david kom værtfall akkurat på termindato.

Har kommet frem til at jeg kan like gjerne prøve. For selv om man kanskje får en lang og tøff fødsel på overtid kan det jo hende det hadde vært værre uten akupunktur[;)]

Jepp jeg har stor tro på akupunktur så selvfølgelig[:D]

Back
Topp