Modningsakupunktur i morgen

Spiritanimal

Flørter med forumet
Bestemte meg for å prøve det! Håper ikke det er fullstendig humbug. Er det noen her inne som (tror eller vet) de har hatt god nytte av det før og vil dele?Hadde vært hyggelig å dra til timen og tro på at det funker for noen i alle fall he he!

Jeg er ganske sent ute kanskje- er 39+2 i morgen.

Jeg var fire-fem ganger til akupunktør pga bekkenet, og det hjalp veldig. Men måtte dra et par ganger før jeg merka det. Modningsnåler skal man starte med litt tidligere enn der du er nå, men skader ikke å prøve :)

Jeg var på min første idag (egentlig litt for tidlig, er 37+4 og sykehuset jeg bruker operere med dette etter uke 38, men jeg var så heldig at det var ei jordmor der som kunne sette før uke 38). Hun satte nåler for blodgjennomstrømning, modning av livmor, avslapning og søvn. Skal prøve å få til en time til i slutten av uka da de råder til å gå x 2 i uka. Har forhåpninger om at det hjelper kroppen med å bli klar for fødsel. :) vi får holde hverandre oppdatert om hvordan vi føler det fungerer. :)

Hadde første behandling med modningsakupunktur om onsdagen. Har hatt en del maserier og mye nedpress siden det. Var 38 uker når jm satte nålene, her begynner de ikke før det.
Skal ha nye nåler igjen til onsdag og stripping ;)

Prøvde på modningsakupunktur med nr 1 også, men det hadde ingen effekt i det hele tatt. Ho jm som jeg hadde da begynte i uke 36 og satte nåler helt andre steder enn nå. Og det var svindyrt, her jeg er nå er det gratis.

Dette er min nr 3 og tenkte at jeg kunne jo prøve siden det var gratis :D

Jeg hadde rier da, men fikk akupunktur av noe slag. Enten var det det eller klyx (evt tilfeldig), men mens jeg lå med de nålene ble riene mye vondere (bedre ifølge jm, hehe). Men sånn før fødsel er i gang vet jeg ikke:)

Jeg var fire-fem ganger til akupunktør pga bekkenet, og det hjalp veldig. Men måtte dra et par ganger før jeg merka det. Modningsnåler skal man starte med litt tidligere enn der du er nå, men skader ikke å prøve :)
ja jeg er nok altfor sent ute he he- typisk...

Hadde første behandling med modningsakupunktur om onsdagen. Har hatt en del maserier og mye nedpress siden det. Var 38 uker når jm satte nålene, her begynner de ikke før det.
Skal ha nye nåler igjen til onsdag og stripping ;)

Prøvde på modningsakupunktur med nr 1 også, men det hadde ingen effekt i det hele tatt. Ho jm som jeg hadde da begynte i uke 36 og satte nåler helt andre steder enn nå. Og det var svindyrt, her jeg er nå er det gratis.

Dette er min nr 3 og tenkte at jeg kunne jo prøve siden det var gratis :D
Ahhh spennende! Og greit med gratis. Hun her er IKKE gratis så jeg vet ikke om det blir å dra flere ganger:( litt irritert på meg selv.

Jeg var på min første idag (egentlig litt for tidlig, er 37+4 og sykehuset jeg bruker operere med dette etter uke 38, men jeg var så heldig at det var ei jordmor der som kunne sette før uke 38). Hun satte nåler for blodgjennomstrømning, modning av livmor, avslapning og søvn. Skal prøve å få til en time til i slutten av uka da de råder til å gå x 2 i uka. Har forhåpninger om at det hjelper kroppen med å bli klar for fødsel. :) vi får holde hverandre oppdatert om hvordan vi føler det fungerer. :)
Ja det får vi! Jeg starter jo tydeligvis altfor sent forstår jeg så er redd jeg sløser med penger!:(

Ahhh spennende! Og greit med gratis. Hun her er IKKE gratis så jeg vet ikke om det blir å dra flere ganger:( litt irritert på meg selv.
Det var en av grunnene til at jeg ikke gadd med nr 2.
Betalte 400,- pr behandling :(

Hva må du ut med pr gang?

Det var en av grunnene til at jeg ikke gadd med nr 2.
Betalte 400,- pr behandling :(

Hva må du ut med pr gang?
Det samme cirka, men hele 550kr i morgen fordi det er første gang. Hah, fikk nesten lyst til å avlyse, men nei, det er vel verdt et forsøk. At jeg ikke har fått med meg at man må gjøre det flere ganger?! Haha så teit!!

I går hadde jeg 3.time med modningsakupunktur, og i går kveld/natt har jeg hatt kynnere med sterke murringer både i magen og korsryggen :)

Sniker fra desember. Jeg var på første time med modningsakupunktur i går, betaler 450,- Jeg er 36+2 i dag. Akupunktur har hjulpet meg å bli gravid. Har vært prøvere i nesten 6 år, og har gått en lang vei med 9 IVF-forsøk. Vært gitt opp av de norske legene, grunnet at endometriose mest sannsynlig har ødelagt eggene mine. Akupunktur gjorde at jeg fikk frem flere og gode egg. Nå responderer jeg bra på akupunktur da, vi er jo forskjellige. Jeg har iallfall tro på dette, og da er det riktig for meg:-)

Andre modningsakupunkturen i dag. Hadde en del "menssmerter" (vet ikke hva annet det kalles) før jeg kom, og de økte betraktelig etterpå! :) Jordmor sier det er god modning.

Back
Topp