Modningsakupunktur i morgen!:)

Nathalie_91

Glad i forumet
Jeg er så spent! Hodet er nå festet, og jg har hatt masse kynnere de siste fire ukene.. Så håper jeg er litt moden :rolleyes:

Sist graviditet tok jeg modningsakupunktur da jeg var 39+3, og to dager senere gikk slimproppen og riene kom! Jeg fødte på termin sist :)

Så er vel lov å håpe at denne gangen vil det også skje før tiden??:p

Noen andre her som har tatt modningsakupunktur?:)

Har tatt tre ganger, skal ta på fredag da er jeg 39+6 så håper det blir siste og at jeg da er super moden :P har ikke fått sjekket om noe er skjedd

jrmeg har vært på min andre i dag :) mye kynnere å maserier. får akkupungtur igjn onsdag eller torsdag. å blir kansje strippa :)

I hvilken uke begynte dere og hvor ofte tar dere? Skal på min første i morgen, 38 uker..

Jeg har blitt strippa 2 ganger i dag, men sier er bare hvert 6 min enda og varer 45-50 sek.. Jeg mister helt motet..

Jeg har blitt strippa 2 ganger i dag, men sier er bare hvert 6 min enda og varer 45-50 sek.. Jeg mister helt motet..
Spør du vanlig jordmor om det?
Eller på føden?
Jeg har ikke flere jordmor timer.... :/

Jeg tok modningsakupunktur fra uke 36, pluss att jeg fikk igangsettings nåler 38+3 etter godkjenning fra jordmor (hadde da ca 2 cm åpning og forkortet livmorhals).. tuppa her kom etter en kort og komplikasjonsfri fødsel 39+0, 10 dager før termin :-)

Jeg er så spent! Hodet er nå festet, og jg har hatt masse kynnere de siste fire ukene.. Så håper jeg er litt moden :rolleyes:

Sist graviditet tok jeg modningsakupunktur da jeg var 39+3, og to dager senere gikk slimproppen og riene kom! Jeg fødte på termin sist :)

Så er vel lov å håpe at denne gangen vil det også skje før tiden??:p

Noen andre her som har tatt modningsakupunktur?:)

Funket modningsakupunkturen til deg? :) når startet du. Er uke 36 selv nå, og vurderer dette..

Funket modningsakupunkturen til deg? :) når startet du. Er uke 36 selv nå, og vurderer dette..
Jeg har gjort dette i begge svangerskapene:) men ventet begge gangene til jeg var i uke 39+3 ca :) da startet begge fødslene natten etter :)

Men meningen med dette er jo at msn skal få en bedre fødsel og starte tidlig, men det gjorde ikke jeg :)

Jeg har gjort dette i begge svangerskapene:) men ventet begge gangene til jeg var i uke 39+3 ca :) da startet begge fødslene natten etter :)

Men meningen med dette er jo at man skal få en bedre fødsel med mindre smerter.. På meg så bare startet de! Hehe ikke noe mindre smerter her i gården:)

Men meningen med dette er jo at msn skal få en bedre fødsel og starte tidlig, men det gjorde ikke jeg :)
Okei :-)
Leste nettopp en tråd av deg der du og mannen hadde satt fart på sakene også ;-)

Dette ble ett rart svar! Men de siste var det jeg egentlig skulle skrive :)

Back
Topp