Modningsakupunktur. Bringebærblad-te/kapsler.

batMam

Glad i forumet
Junilykke2018
Noen som har vært? Jeg har vært på én time og skal igjen i morgen:)
Og så kjøpte jeg bringebærblad-te som jeg begynte på i går. Nå er jeg jo uke 39, så er vel altfor sent ute... tida gikk plutselig sååå fort!:eek:

35+3 her. Jeg begynte med Bringebærblad kapsler i forigårs[emoji1]
Tenker jeg vil prøve modningsakupunktur fra uke 38[emoji1]

Bringebærkapsler prøvde jeg i mitt andre svangerskap, det var den verste fødselen min, så det har jeg aldri mer prøvd. Akupunktur og lignende er det ingen som tilbyr her, og jeg orker ikke busse tre timer for noe sånt.

Har hatt litt modningsakupunktur på sykehuset, ikke merka noe særlig forskjell må jeg innrømme. :P Skal ikke ha noe flere timer med det før jeg settes i gang på mandag. Mulig akupunkturen har hjulpet noe da, selv om jeg ikke føler noe forskjell. :p

Har tatt bringebærkapsler de 3 siste svangerskapene mine nå fra 32+0, og denne gang 1 uke senere pga tiden gikk fra meg :p
Jeg har ikke angret. Tar dem også en stund etter fødsel for at livmor skal trekke seg fort sammen, og pga amming.

Modnings akupunktur tok jeg med nr 3. Det funket ikke på meg. Gikk 15 dager over termin :(

Kjøpt bringebærblad kapsler :) om det funker: flott :D om det ikke funker: jeje, går vel ikke konkurs :p prøver akupunktur nærmere hvis ikke noe har skjedd ennå :)

3 runder med akupunktur og har tatt disse kapslene i ca 4 dager. Er nå 39+5. Tok akupunktur sist svangerskap også. Om det har en effekt eller ikke er vanskelig å si, men jeg tenker at så lenge det ikke er skadelig så prøver jeg

Vært på akupunktur 4-5 ganger nå. Føler ting begynner å jobbe etter jeg har vært der. Spennende å se om det fungerer, 1 uke til termin idag...

Jeg skal på første time med modningsakupunktur i morgen! Veldig spent! Er egentlig litt skeptisk til akupunktur og effekten av det, men fant ut at flere studier har vist en effekt. Ikke at man føder noe tidligere, men at man har raskere fremgang i fødsel og føder på kortere tid.

Jeg gikk langt over sist, ble satt igang uten at det var noe særlig modning, og endte med keisersnitt pga at baby sleit litt ed riene og at jeg hadde lite fremgang på tross av både drypp og at de hadde tatt vannet. Så om det er en sjanse for at modningsakupunktur gjør at jeg har bedre fremgang dersom jeg ender opp med å igangsettes så er det definitivt verdt det.

Jeg sitter her og drikker lunka te:joyful: i morgen blir det 2.time med akupunktur. Time til jm på mandag, usikker om hun sjekker mtp modning..

Har ikke prøvd noe. Skal igangsette i ca uke 38, og tør liksom ikke begynne med sånt veldig lenge før uke 37, så vet ikke om det er noe poeng.

Har en venninne som har hatt god virkning av akupunktur da :-)

Begynte på bringebærkapsler forrige uke. Tok det forrige svangerskap også og hadde lite blødning og livmor trakk seg fort sammen, så tar dem mest for at jeg håper de hjelper på en bedre tid etter fødsel [emoji4]

Back
Topp