modningsakupunktrur

Tonje M

Glad i forumet
er det vondt eller??? skal på det i morgen på bærum sykehus.... hmm.... de tilbød meg det der så jeg takket ja jeg.. er såå klar for å få ut baby nå assa[:)]

Helu nabooo! Takk for hjelp i helga da snilla! Men da har vi en avtale da? synkron føding torsdag kveld så blir vi lokal kjendiser på ullern?? [:D][:D]

Er forresten piss nervøs her nå...skal til ullevål etterpå som jeg sa.Har skrevet ett brev da så håper legen skjønner meg nå og ikke tror jeg bare griner for pittelitt smerte

Fått noe mer veer etter stripping eller?

Sms eller ringer deg senere idag jeg.

Klems

heeeeeeeeeeey[:)]
bare hyggeli å være til hjelp!
ja nå måååå de hjelpe deg assa!skjønner godt du er nervøs... hadde vært det sjøl jeg... men lurt det m brevet!
er ikke skjedd så mye her egentlig.... har nå kynnerå sånn da, men ikke noe skikkelige greier. men i morgen håper jeg at den akupunkturen funker.... blei tilbudt det jeg... må andre folk oppsøke et institutt for å gjøre det?åå betale for det? hmm....
ja jeg er klar for synkronføding på torsdag jeg[:)] skal vi begynne i 20 tiden??regner m at jeg er hjemme igjen da.... tenk så fett da? om det skjer? da blir det ullern avis, vg, dagbla og hele pakka!!!se å hør å!

tror ikke det er normalt att man får det på sykehuset. Ikke ullevål jaffal

de jeg har snakket med gjør det ved å oppsøke private jordmødre osv...koster vel alt fra 200 til 700 har jeg hørt.

Gruer meg ja...jeg lover deg får jeg negative svar og må gå surre uten vite hva som skjer fremover er det kaput for min del. Er allerede "brent opp " . Men tror nok mamma eller jordmor på helsestasjon setter igang noe da..for da klarer ikkke jeg skrike ut mer[&:]

Akupunktur er ikke vondt[;)]

okay!takk[:)][:)]

Back
Topp