modnings akupunktur..

Jeg tok 5-6 ganger, betalte 300 kr pr gang, og er nå 4 dager på overtid.....Så jeg vil ikke være den som garanterer at det virker....

har tatt det siden jeg var i uke 35 og har ikke skjedd en dritt her enda.. betaler 350 pr gang! skal lissom hjelpe for å få en bedre fødsel, men det blir isåfall en dyr fødsel!! [:'(]

Jeg tok første time igår, og skal på ny på fredag. 320 kr gangen. Men det er modning! Ikke tatt noe rie-stimulerende eller for å "starte" fødselen! Jeg tar det for modning og for en enklere fødsel. Det skal også gjøre at det blir mer elastisk så man revner mindre....

Har tatt det ja. Betalte 350 kroner per time.
Hadde riestimulerende akupunktur mindre enn et døgn før min kjære lille sønn ble født, jeg er overbevist om at det hjalp godt på. [;)]

Hvor er det de setter nålene? er litt redd nåler, men kunne tenkt meg å prøve. Men når burde man starte med det?

Jeg betaler 350 pr gang. Jeg tar det først og fremst for modning, men også for å få bedre rier når de først starter [;)]  Dessuten får jeg også for å sove bedre om natten og det funker ihvertfall på meg [:D][:D]

Jeg betaler også 350 kr. Min akupunktør sa at de kan ikke direkte sette i gang, men hjelpe kroppen til å gjøre det den skal gjøre; altså modne. Dersom man er moden og setter riestimulerende så kan det gi effekt. Men setter de riestimulerende uten at man er moden så får man bare masse maserier og tull.

Forøvrig så er jeg redd nåler og kan være besvimelsen nær på blodprøver, men akupunktur har gått fint etter første runde. De er små små nålene at du knapt merker stikket. Du merker mer selve strålingen i punktet de treffer.

Det er vel også slik at det har ulik virkning på folk.. Jeg er usikker på om jeg mottakelig, men min søster og flere venninner har hatt kjempe utbytte av det!

ORIGINAL: BabyBee

Jeg betaler 350 pr gang. Jeg tar det først og fremst for modning, men også for å få bedre rier når de først starter [;)]  Dessuten får jeg også for å sove bedre om natten og det funker ihvertfall på meg [:D][:D]

jeg begynte også med modningsaku, men de setter flere nåler og andre steder når man er ved termin som regel. [:)]

Jeg har fikk nåler i muskelen mellom pekefinger og langfinger på begge hendene, en i hodet, en i panna, fire i ryggen, tre på leggen og noen i tærne (tror det var 4 - 2 på hver fot).
Jeg har også litt nåleangst, men disse nålene merker du ikke så godt. Jeg merket så vidt stikket, og så strålingen i punktet nålen treffer. [:)]

Trur jeg skal prøve:) skal snakke litt med jordmor om det på fredag:) må nesten skrive opp alt jeg skal spørre om jeg nå:)

ORIGINAL: Pijah

Jeg har fikk nåler i muskelen mellom pekefinger og langfinger på begge hendene, en i hodet, en i panna, fire i ryggen, tre på leggen og noen i tærne (tror det var 4 - 2 på hver fot).
Jeg har også litt nåleangst, men disse nålene merker du ikke så godt. Jeg merket så vidt stikket, og så strålingen i punktet nålen treffer. [:)]

Ja jeg fikk så og si de samme nålene som deg bortsett fra i ryggen, ellers høres det helt likt ut bortsett fra en på magen [:)] Fikk du de i ryggen i begynnelsen, eller var det helt på slutten?

Ja jeg fikk så og si de samme nålene som deg bortsett fra i ryggen, ellers høres det helt likt ut bortsett fra en på magen [:)] Fikk du de i ryggen i begynnelsen, eller var det helt på slutten?

jag fick desamma som pijah, å jeg gick 15 dager över termin sist, då tok jeg ikke akupunktur. ( alla damer i min familje har gått över termin så trodde jeg kom till å göre de denen gangen og) men jeg fick 3 dagar för termin [:D]. Å en super rask födsel uten noe som helst revning, så jag tror på akupunkturen..[;)]

ORIGINAL: litenängel84

jag fick desamma som pijah, å jeg gick 15 dager över termin sist, då tok jeg ikke akupunktur. ( alla damer i min familje har gått över termin så trodde jeg kom till å göre de denen gangen og) men jeg fick 3 dagar för termin [:D]. Å en super rask födsel uten noe som helst revning, så jag tror på akupunkturen..[;)]

Vi tror på Sigrun heter det! [8D]

Har fått to i ryggen hele veien, fordi jeg har hatt vondt i ryggen, men den siste gangen fikk jeg 4. Og det var bare 14 timer før fødselen satte i gang. Så jeg har trua ja!

Var på føden nå, og jeg var ikke moden i det hele tatt. Så mine 5-6 timer hos akupunktur har ikke hjulpet noen ting.

ORIGINAL: Martes

Var på føden nå, og jeg var ikke moden i det hele tatt. Så mine 5-6 timer hos akupunktur har ikke hjulpet noen ting.

Oh, den er litt lei.... Men nå er du jo snart i gang uansett! [;)]

Back
Topp