Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Jeg begynte med det i uke 37. Funka ikke i det hele tatt om det skal fremskynde fødselen. Ungen min kom 11 dager over tiden, måtte bli satt igang og endte med hastesnitt
Med første hadde jeg ikke modningsakupunktur på forhånd. Ble satt i gang 9 dager før tiden, brukte ca 5,5 timer på fødselen. Fikk et par rifter, måtte ha noen pyntesting.
Andre gang fikk jeg modningsakupunktur fra ca uke 36. Gikk en til to ganger i uken. Fødte når jeg var 40+0. Fødselen tok 2 timer, hadde veldig gode og effektive rier. Revnet ikke i det hele tatt! (Om fødselen gikk så fort og fint pga aku er ikke godt å si, men jeg ville ikke vært det foruten :) )
Min fysio startet i uke 37.. Om det har effekt er jo vanskelig å si for jeg har jo ikke prøvd uten, sist gang var jeg helt umoden ved sjekk 8 dager over termin, men når jeg kom inn hadde jeg 5 cm åpning uten å skjønne at jeg var i fødsel (trodde jeg hadde UVI) og uten å ha vondt.. Håper jo på det samme denne gang da...