modningakupunktur!

mariolau

Forelsket i forumet
i dag skal jeg ha første time, er veldig spent, har aldri gjort det før. 
blir spennende, føler at ting begynner å nærme seg, å er spent på om de timene jeg skal ha hjelper meg med en lett fødsel.

takk for det, veldig spent på om det blir å funke, men det får jeg jo ikke vite før i juli,hehe:)

å det er bra det ikke er vondt værtfall, akupunktur har vel ikke noe negative følger med seg eller? har ikke hørt om noen men.

da har jeg hatt timen:) så utrolig godt det gjorde for ryggen. skal dit hver uke nå:)

Kati kan dåken begynna med modningsakupunktur, og koss føles det ? :-)
Spurte JM ka det va (og som eg nå ikkje huske nåke av lengre), men ho sa at det helst bare ble gjort på rett oppunder termin og på overtid ?

jeg snakket med jm min først i dag, hun mente det var lurt å at det bare var positivt. i dag er jeg i uke 35, tok bare vanlig akupunktur i dag som skal ta bort litt ryggplager å dårlig søvn. neste uke skal jeg tilbake å begynne med modning, så vet ikke helt hvordan det gjøres. men jm sa det var veldig viktig å dra til noen som er seriøse og har erfaring med gravide. hun jeg går til har 30 års erfaring å den første i norge som fødte med akupunktur. 
hun gjør også igangsettelse av fødsel med akupunktur, men det gjøres ikke før termin uka.

Hvor er det de setter nålene når dere er på modningsakupunktur da?

er usikker hvor de setter nålene hen jeg, men tror det er mage,rygg og under føtter?
skal neste torsdag så vet ikke hva jeg venter meg,hehe:)

Jeg skal til første time på tirsdag. Forsto det slik at jeg vil gå hver uke frem til fødsel, men at de setter nålene litt forskjellig sted alt etter hvor nærtstående termin er.
De setter ikke på de kraftigste virkepunktene før oppunder termin.

Sunshine86 skrev:
Hvor er det de setter nålene når dere er på modningsakupunktur da?

Fikk i hånd, fot, ved kneet, korsryggen og en foran nede på magen, men alle målene var ikke for modning. Tror de i ryggen og hånd og fot var det.

At akupunktur hjelper mot ryggplager ol. har jeg absolutt tro på. Men at det hjelper på fødselen gjorde det hvertfall ikke her.Gikk til modningsaku før fødsel, og fikk aku under fødsel.. Merket ikke at d hjalp. Men samtidig vet man jo ikke hvordan det hadde blitt uten heller.. ;)

Men med mine 42 timer med rier sist, sying av 39 sting, så gidder jeg ikke kaste bort pengene mine på bringebærkapsler, akupunktur og olje nedentil slik jeg gjorde sist..

Men jeg skjønner de som gjør d.....

At akupunktur hjelper mot ryggplager ol. har jeg absolutt tro på. Men at det hjelper på fødselen gjorde det hvertfall ikke her.Gikk til modningsaku før fødsel, og fikk aku under fødsel.. Merket ikke at d hjalp. Men samtidig vet man jo ikke hvordan det hadde blitt uten heller.. ;)

Men med mine 42 timer med rier sist, sying av 39 sting, så gidder jeg ikke kaste bort pengene mine på bringebærkapsler, akupunktur og olje nedentil slik jeg gjorde sist..

Men jeg skjønner de som gjør d.....

Back
Topp