Modning..

LilleDelfin

Forelsket i forumet
Må bare ta det opp igjen [8D]

Det siste døgnet har jeg hatt mer murringer enn vanlig (Har tatt seg gradevis opp de to siste ukene..)
I går kveld og i natt (Etter at vi ) kom de i tak. Fikk ikke tatt tida på de, da det ikke var så lett å merke akkurat når det starta og stoppa.. Men etter hvert så gjorde de ganske vondt!! Lurte på i natt om det var noe på gang, men så ga de seg igjen.. så da fikk jeg sovet litt [:)]

I dag har det bare vært litt svake murringer, ingen tak.. Lurer sååå fælt på hvordan dette fortsetter!!!
Egentlig så håper jeg at snuppa holder seg inne en dag eller to til, for nå er sambo i oslo og henter barna sine og kommer ikke hjem før i kveld. De skal være hos oss i helga, og jeg vil ikke føde når de er her. Besteforeldrene bor også i oslo (2 timer unna oss) Så hvis det skulle skje noe, og det skjer fort så må vi ta med de på sykehuset [&:]
Uff.. Krysser fingrer og tær for at alt går som smurt.. [8|]

Hvordan er/var deres opplevelser av modningen? Tok det lang eller kort tid før det skjedde noe? Og hva slags smerter var det i forhold til når det satte ordentlig igang?

Skal jeg tørre å svare her da [:D] Jeg har vært moden i flere uker, og med det mener jeg at cervix (livmorhalsen) er helt avflatet og mormunnen er myk og har en åpning på 2 cm. Nå de siste dagene har jeg også blitt veldig kvalm, løsere avføring, høyere blodtrykk, stiv i ryggen, mer hevelser og mye og ubehagelige menssmerter.
I går sa jm til meg at grunnen til de siste faktorene der er at babyen ligger så langt ned som hun kan komme før hun kommer ut, og at dette presser på alle mulige "sensorer" som gjør at jeg både blir kvalm og at menssmertene sniker seg frem...

Jeg har også prøvd sex i alle retninger og stillinger uten at det hjelper noe på, det gir meg bare mer murringer og maserier, men de gjør det ikke godt for noe, de bare sliter meg ut [8D]

Så jm sier at hun skjønner ikke hvorfor jeg ikke har født enda, for alt ligger til rette for det, og det hjelper hverken med kanel eller å gåturer altså, så kjerringrådmyten er herved busted.. Så her bruker vi bare jævla lang tid [:D][:D][8D]

Hehe. ja.. jeg vet jo godt at det varierer Veldig fra person til person..
Akkurat nå hadde det ikke gjort meg å vente litt, som jeg sa over så passer det ikke særlig bra i helga.. Men til uka for eksempel [;)]

Får håpe det skjer noe hos deg snart.. Kan tenke meg det driiiiit kjedelig å gå å vente sånn når alt tilsier at det burde skje noe [:)]
*komme ut lille baby*

ORIGINAL: LilleDelfin

Hehe. ja.. jeg vet jo godt at det varierer Veldig fra person til person..
Akkurat nå hadde det ikke gjort meg å vente litt, som jeg sa over så passer det ikke særlig bra i helga.. Men til uka for eksempel [;)]

Får håpe det skjer noe hos deg snart.. Kan tenke meg det driiiiit kjedelig å gå å vente sånn når alt tilsier at det burde skje noe [:)]
*komme ut lille baby*

Ja, jeg var jo ikke lei før jeg fikk beskjed om at alt var klart nå liksom[8|] Nå går jeg bare å trør og venter på det derre vannet da...[8D]

Back
Topp