LilleDelfin
Forelsket i forumet
Må bare ta det opp igjen [8D]
Det siste døgnet har jeg hatt mer murringer enn vanlig (Har tatt seg gradevis opp de to siste ukene..)
I går kveld og i natt (Etter at vi
) kom de i tak. Fikk ikke tatt tida på de, da det ikke var så lett å merke akkurat når det starta og stoppa.. Men etter hvert så gjorde de ganske vondt!! Lurte på i natt om det var noe på gang, men så ga de seg igjen.. så da fikk jeg sovet litt [:)]
I dag har det bare vært litt svake murringer, ingen tak.. Lurer sååå fælt på hvordan dette fortsetter!!!
Egentlig så håper jeg at snuppa holder seg inne en dag eller to til, for nå er sambo i oslo og henter barna sine og kommer ikke hjem før i kveld. De skal være hos oss i helga, og jeg vil ikke føde når de er her. Besteforeldrene bor også i oslo (2 timer unna oss) Så hvis det skulle skje noe, og det skjer fort så må vi ta med de på sykehuset [&:]
Uff.. Krysser fingrer og tær for at alt går som smurt.. [8|]
Hvordan er/var deres opplevelser av modningen? Tok det lang eller kort tid før det skjedde noe? Og hva slags smerter var det i forhold til når det satte ordentlig igang?
Det siste døgnet har jeg hatt mer murringer enn vanlig (Har tatt seg gradevis opp de to siste ukene..)
I går kveld og i natt (Etter at vi
) kom de i tak. Fikk ikke tatt tida på de, da det ikke var så lett å merke akkurat når det starta og stoppa.. Men etter hvert så gjorde de ganske vondt!! Lurte på i natt om det var noe på gang, men så ga de seg igjen.. så da fikk jeg sovet litt [:)]I dag har det bare vært litt svake murringer, ingen tak.. Lurer sååå fælt på hvordan dette fortsetter!!!
Egentlig så håper jeg at snuppa holder seg inne en dag eller to til, for nå er sambo i oslo og henter barna sine og kommer ikke hjem før i kveld. De skal være hos oss i helga, og jeg vil ikke føde når de er her. Besteforeldrene bor også i oslo (2 timer unna oss) Så hvis det skulle skje noe, og det skjer fort så må vi ta med de på sykehuset [&:]
Uff.. Krysser fingrer og tær for at alt går som smurt.. [8|]
Hvordan er/var deres opplevelser av modningen? Tok det lang eller kort tid før det skjedde noe? Og hva slags smerter var det i forhold til når det satte ordentlig igang?