Modning...

Happymom

Forelsket i forumet
Julikulene 2020
Jeg er 33 uker i morgen, og den siste uken har jeg kjent mye til modning og nedpress. Andre som merker at det nærmer seg fødsel nå?:woot: Jeg er så spent på når ting starter!! Dette er min 3, og det blir bare vondere og vondere:facepalm: må puste meg gjennom kynnerne, og føler babyen nesten står i åpningen når jeg går:grumpy::bag:

Ah, det er pyton! Fly rundt med en vannmelon mellom beina:confused: er ikke helt der enda (32+1), men det er på gang, kjenner hu kommer seg stadig lenger ned, og i dag klarte ikke legen å ta profilbilder fordi hun ligger så langt nede.... men for min del kan det godt drøye litt til før hu fester seg helt:confused:

Jeg er 33 uker i morgen, og den siste uken har jeg kjent mye til modning og nedpress. Andre som merker at det nærmer seg fødsel nå?:woot: Jeg er så spent på når ting starter!! Dette er min 3, og det blir bare vondere og vondere:facepalm: må puste meg gjennom kynnerne, og føler babyen nesten står i åpningen når jeg går:grumpy::bag:

Hadde det vært din første så ville jeg ikke vært nervøs. Siden dette er din tredje så ville jeg ringt føden. Greit å vite om noe er på gang.

Gleder meg ikke til den tiden - har allerede mye kynnere og hatt litt murringer som jeg dro på sjekk pga. Er 29+2 i dag med nr4 og de sa jeg måtte reagere raskt om jeg kjente noe på gang (de siste to fødslene var raske)

Hadde det vært din første så ville jeg ikke vært nervøs. Siden dette er din tredje så ville jeg ringt føden. Greit å vite om noe er på gang.
Jeg gikk sånn i nesten to mnd med nr tre... hvorav de tre siste ukene med maserier... så trenger ikke ha å noe å si....

jeg er ikke nervøs i det hele tatt. Mine unger må lokkes eller dras ut... og dette har vart i ei uke, så hvis det i så fall er fødsel, så drar den ut:hilarious: jeg vet hva jeg skal kjenne etter, hadde det helt likt med de to andre. Jeg vet når fødselen er i gang;) og lillebror er kjempeaktiv, så alt er bare bra:Heartblue

Jeg gikk sånn i nesten to mnd med nr tre... hvorav de tre siste ukene med maserier... så trenger ikke ha å noe å si....

jeg gikk sånn fra uke 29 med første, og uke 31 med nr 2. Har aldri hatt maserier. Hvordan kjennes egentlig det ut? Ifht kynnere og skikkelig rier...:cool:

jeg gikk sånn fra uke 29 med første, og uke 31 med nr 2. Har aldri hatt maserier. Hvordan kjennes egentlig det ut? Ifht kynnere og skikkelig rier...:cool:
Som latensfasen, bare at de har absolutt ingen effekt.... måtte puste meg gjennom... hadde noen pauser i løpet av døgnet, men var fullstendig utslitt da jeg endelig kom skikkelig i gang...var inne til sjekk da de startet, var da moden og åpen for to cm. Den dagen jeg fødte var jeg på rutinekontroll på morgenen, uendret status da, men så dro det i gang på ettermiddagen og da gikk det heldigvis fort

jeg er ikke nervøs i det hele tatt. Mine unger må lokkes eller dras ut... og dette har vart i ei uke, så hvis det i så fall er fødsel, så drar den ut:hilarious: jeg vet hva jeg skal kjenne etter, hadde det helt likt med de to andre. Jeg vet når fødselen er i gang;) og lillebror er kjempeaktiv, så alt er bare bra:Heartblue

Min første var sånn i ei uke så kom han i rekordfart og var ute på 3t godt jeg bare hadde 15 min kjøring til sykehuset.

Min første var sånn i ei uke så kom han i rekordfart og var ute på 3t godt jeg bare hadde 15 min kjøring til sykehuset.

vi har en times kjøring, men jeg kjører ikke unødvendig inn til sykehuset i disse omstendighetene:bag: første var ute på 22 timer, andre på 5.5 timer. Og med han siste gikk vannet og det var 3minutter mellom riene fra første ri:D:eek:

Har ikke kjent på kynnere tror jeg, men det kan presse eller stramme seg litt i underlivet og nederst i magen hvis jeg har anstrengt meg, feks løftet noe. Er 33 + 1 nå, så det begynner vel å tøyes godt der nede nå etterhvert :)

Kjenner på nedpress denne gangen, og det gjorde jeg aldri med forrige. Mest sannsynlig fordi hun lå i seteleie og aldri kom langt nok ned i bekkenet.

Uansett: Kjenner godt at denne karen har skrudd seg langt ned, og har mye kynnere også. Tidvis ubehagelige/på grensen til vonde. Var på sjekk da de ble regelmessige og veldig hyppige uke 28. Dog ingen tegn til modning :) Nå har jeg ikke hatt rier før, og sist tok de keisersnitt 9 dager på overtid med kun 1-2 cm åpning og det gyn beskrev som «umodne forhold», så vet ikke hvordan modning skal kjennes ut?
Haha.

vi har en times kjøring, men jeg kjører ikke unødvendig inn til sykehuset i disse omstendighetene:bag: første var ute på 22 timer, andre på 5.5 timer. Og med han siste gikk vannet og det var 3minutter mellom riene fra første ri:D:eek:

Det har vi også, 1 times kjøring. Jeg vet ikke, ville vel heller kjørt enn å plutselig fødd i en ambulanse.

Men er kanskje litt annerledes siden jeg trodde jeg hadde mageknip og 3t senere var han ute. Da hadde jeg bare 15 min til sykehuset.

Back
Topp