Modning?

Namia

Glad i forumet
Aprillykke 2017
Påskekyllingene 2020
Jeg ligger med så å si konstante smerter i mage og korsrygg. I mage kjennes det ut om mageknip, som vedvarer hele tiden men øker i styrke innimellom. I rygg kjennes det ut som mensmurring. Er dette modning kansje? Er også ekstremt kvalm :-s
37+1 i dag.

Hvordan går det med deg? Gikk det over eller tok det seg opp?

Hvordan går det med deg? Gikk det over eller tok det seg opp?

Det har ikke gitt seg, men ikke tatt seg opp heller. Er ganske likt som det har vært i hele natt. Nå håper jeg det endten tar seg opp å gir meg noe mer effektivt, eller gir meg litt pause :-p
Takk som spør :)

Det har ikke gitt seg, men ikke tatt seg opp heller. Er ganske likt som det har vært i hele natt. Nå håper jeg det endten tar seg opp å gir meg noe mer effektivt, eller gir meg litt pause :-p
Takk som spør :)
Det hørtes veldig slitsomt ut. Hjelper det med paracet eller kanskje en dusj? Man kan jo bli utslitt av mindre!

Det hørtes veldig slitsomt ut. Hjelper det med paracet eller kanskje en dusj? Man kan jo bli utslitt av mindre!

Har prøvd begge deler. Paracetten syns jeg kansje tok toppen, og jeg fikk slappe litt av. Så blir nok å fortsette med de utover. Regner med jeg kan ta intill 4 ganger per døgn. Jeg har oh paralgin forte som jeg har fått utskrevet fra lege på føden, som jeg kan ta like før jeg legger meg. Men syns det er så ekkelt å ta så sterke medikamenter.

Har prøvd begge deler. Paracetten syns jeg kansje tok toppen, og jeg fikk slappe litt av. Så blir nok å fortsette med de utover. Regner med jeg kan ta intill 4 ganger per døgn. Jeg har oh paralgin forte som jeg har fått utskrevet fra lege på føden, som jeg kan ta like før jeg legger meg. Men syns det er så ekkelt å ta så sterke medikamenter.

Så spennende da at det kanskje er noe på gang da! Håper det tar seg opp og at det kommer en baby snart [emoji4]

Så spennende da at det kanskje er noe på gang da! Håper det tar seg opp og at det kommer en baby snart [emoji4]

Ja håååååper det skjer noe nå. Skal etter planen igangsettes i neste uke, så kansje ett lite håpe om å slippe det nå ! :-p

Da krysser vi det som kryssest kan for st det tar seg opp så du slipper å bli satt i gang :-)

Høres jo veldig ut som modning da. Så spennende :) Høres ikke noe særlig godt ut da, så håper det tar seg opp og ikke bare forblir sånn!

Back
Topp