Modning

Lykketroll

Betatt av forumet
Jeg var på modningsakupunktur for første gang i dag. Jordmor ville sjekke om jeg hadde begynt å modne. Hadde 4-5 cm åpning, tøyelig og spilt blære. Jeg ble helt sjokka! Har sovet lite i natt pga kynnere, så de har virkelig gjort jobben sin. Hun strippet meg og det kjente jeg knapt. (sist svangerskap gjorde det utrolig vondt) Jeg ble faktisk anbefalt å ta klyster for å få gang på ting. Føler meg ikke helt klar enda, har 12 dager til termin og er veldig forberedt på overtid. Hadde liksom en del ting jeg skulle ha gjort. Vet ikke helt hvor jeg ville med dette. Måtte bare lufte tankene litt. Ble litt sjokkert... Ting kan jo dra ut også. Gikk i flere uker med åpning sist.

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Oisann, 4-5 cm også da! :) Da er man jo virkelig i gang - man kan vel ikke gå i ukesvis med 5 cm?! De tinga du skulle ha gjort kan sikkert gjøres senere vettu! Sånn sett passer det aldri at baby kommer uansett ;)

Off ja det passer vel aldri helt. Sitter å leker med tanken, tenk hvis klyster hadde fått sving på sakene. Spennende:-) sist hadde jeg 4 cm rundt termin som ble til 5cm og ved overtidskontroll var det 6 cm. Storesøster kom 9 dager på overtid, så d er jo mulig.

Det hørtes slitsomt ut! Jeg tenker liksom at 4 cm er aktiv fødsel, men hvis man ikke har rier i tillegg så spiller det kanskje ingen rolle!

Det er litt psykisk slitsomt fordi jeg går å tror at noe skal skje uten at det gjør det. Men føler meg godt forberedt iallfall :-)

Takk takk :-)

Så deilig, herlig nyhet! Håper du rekker det du skal :)

Sent from my iPad using BV Forum

Har sovet godt i natt, ikke vært plaget med noen kynnere. Prøvde meg på en klyster. D hadde ingen effekt! Så må nok belage meg på en reprise av sist svangerskap :-) da slipper jeg å bli så utrolig utålmodig!

I dag var jeg på min andre akupunkturbehandling. Åpning ble sjekket og hadde økt til 6 cm. Så nå er jeg veldig spent på hvor lenge jeg skal gå slik.

I dag var jeg på min andre akupunkturbehandling. Åpning ble sjekket og hadde økt til 6 cm. Så nå er jeg veldig spent på hvor lenge jeg skal gå slik.

Wææw!! Det må jeg si, vil også ha 6cm ;-)

Back
Topp