*Modning/vondter/falske alarmer*

Har hatt kraftige murringer konstant og kynnere siden kl 11 i dag tidlig, håper såklart det vil utvikle seg i løpet av kvelden/natten

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Last edited:
Har gitt opp. Virker som om kroppen har gitt opp også. Har ikke vært i bedre form på månedsvis, full av energi og myk og fin. Bu!

http://kristinepg.no

Litt mer nedpress og vondter i hvertfall. En mager trøst :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Mer kynnere, nedpress og murringer de siste 2 dagene. JM estimerte 2 cm åpning og myk, men desentrert lmh. Våknet i 5-tiden i morges med milde maserier, de kom aldri til en vondt topp selv om de jobbet i tak. Stille igjen nå :(. Jaja, helgen er ennå ung :p

Formen er duuuuper her også så denne jenta i magen blir der vel en god stund til..

Denne natten har vært slitsom! Klarte ikke å sove mellom halv ett og halv fem. Skikkelig vonde kynnere. Av og på hele tiden. Mest på... Knall hard mage og nedpress. Vondt å ligge på siden, umulig å ligge på ryggen.

I går ettermiddag og kveld klarte jeg nesten ikke å gå. Var som en kniv som stakk og ville ut. Var sikker på at vannet skulle gå når som helst.

Har både kynnere og stikkinger nå også, men ikke så vonde som i går og i natt. Skal til jordmor i dag så det blir spennende å høre hva hun sier.

Formen er duuuuper her også så denne jenta i magen blir der vel en god stund til..

Formen min var også super den dagen vannet mitt gikk (sett vekk fra maseriene jeg hadde 1 uke før) men den dagen hadde jeg ikke tegn til sammentrekninger før jeg kjente jeg plutselig ble våt :-)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Idag har jeg så vondt mellom bena.. Går skikkelig breibeint og føler jeg må på do hele tiden.
Ikke noen tak men murrende smerter i korsryggen.
Ahhh kan hun ikke bare komme ut?????? Termin idag

8 dager til termin, men veldig klar for å bli ferdig. Vondt å gå, sitte, ligge, etc :( Føles som jeg konstant må på toalettet, begge deler. Han presser veldig på, trykk nedentil konstant, murringer i nedre del av magen og nedentil, kommer i tillegg sånne tak og nesten som svie av og til. Håper det skjer noe snart, noen erfaringer??

Går dere på do hele tiden for nr 2? Kan umulig være noe møkk igjen inni meg, har flere tømninger pr dag (sorry detaljer).

Ja flyr på do i ett sett.. Rier nå med 5-8min intervaller og varer 40-60 sekunder. Hatt det siden kl 13 idag- så mye for en rask 2 gangs fødsel!
Slinproppen har ikke gått og ikke vannet! Vil at det skal ta seg opp så hun kommer snart altså

Back
Topp