*Modning/vondter/falske alarmer*

Frk Spent

Mai 2014 mamma :)
Mailykke <3
Oppretter en tråd hvor vi kan syte litt i fellesskap over diverse vondter som kommer nå på tampen :)
Hvordan har din dag/natt vært - noen gode modningstegn eller noen falske alarmer?

Våknet av kraftige mensmurringer i magen og milde tak i ryggen og hofter litt før 04 i dag. Fikk følelse av at jeg måtte på do, gikk dit men ingenting kom... La meg igjen og det fortsatte som før i tillegg til stikking nedover magen og i underlivet. Ble vekket 06.30 av mannen som satte sprøyte, dessverre hadde alt dabbet av :/ Blir så skuffet og drømmefødselen min starter sånn 4-5 tiden - ypperlig timing i morges :p

Har ein del "stikkingar" i underlivet, menssmerter, nedpress, kynnere i mage og rygg... men ingenting som tar seg opp.. har og fått litt ustabil mage. Eg burde ikkje vera so utolmodig mtp at eg er 38+4, men eg vil føde NO!!

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

I natt er første natten jeg kun har voknet en gang, og har sovet resten, så her var det en stille og rolig natt, noe jeg absolutt trengte etter 2 våken netter med lurerier :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Jeg har sover veldig dårlig om natten en god stund nå. Har mye vonde kynnere. Har det på dagtid også, men de er ekstra vonde om natta. Det presser skikkelig nedover og hadde jeg ikke visst bedre (har født to ganger før) hadde jeg trodd det var rier. For meg oppleves rutene helt annerledes. Ikke så vonde som kynnerene faktisk.... Det er kanskje derfor vi har slitt med å komme fram til sykehuset i tide..., riene blir ikke vonde før like før ungen kommer ut.

Jeg har sover veldig dårlig om natten en god stund nå. Har mye vonde kynnere. Har det på dagtid også, men de er ekstra vonde om natta. Det presser skikkelig nedover og hadde jeg ikke visst bedre (har født to ganger før) hadde jeg trodd det var rier. For meg oppleves rutene helt annerledes. Ikke så vonde som kynnerene faktisk.... Det er kanskje derfor vi har slitt med å komme fram til sykehuset i tide..., riene blir ikke vonde før like før ungen kommer ut.

Det skulle stå: for meg oppleves RIENE helt annerledes.

Jeg har hatt mensmurringer nå i tre netter, og er desperat etter søvn! Og han presser så veldig at jeg må løpe på do for å ikke tisse på meg tre dråper:/ Veit jeg er ferdig snart, men likte bedre sist gang da gikk uten alle forvarsler:p

Falske "alarmer" hele tiden, og jeg blir alså såå sur!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Får heler klage over at det ikke skjer så mye ;). Har kjempekraftige kynnere og mange av dem, men det hadde jeg med de to andre også. Stikker en del nedi der og spesielt når hun rører på seg.

Advarsel! Telefontasting, kan forekomme skrivefeil.

Har ganske mye press og innimellom stikker det skikkelig til der nede.

Er litt ironisk egentlig, når man kommer til det punktet der man vil at det skal gjøre vondt og håper at smertene skal vare og bli sterkere.

Nå har også alle hormonene som jeg ikke har hatt samlet seg og angrepet i ett; jeg griner, for jeg vil føde nåååå!

Stille natt for min del, like greit så lenge svangerskapskurset er i dag.

Dere da?
:)

He er det også rolig. Kun de vanlige kynnerene som holder meg våken.

Kjenner plutselig lite vondter nå :( Vil ha vondt - og få baby!!

deilig å kunne gå på tur utan at bekkent skriker! Det betyr vel at hovudet er eit stykke nede? Hadde så lyst å jogge/springe, men klarte å la vera. gledar meg til å kunne bevega raskare enn sneglefart!
Ellers lite som kan tyda på nærståande fødsel....

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Våken natt med maserier igjen :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Å tusann... Hadde vasket, gått i trapper, humpet på treningsballen min og fått "aksjer" av mannen i går. For ikke å glemme fullmåne og termin.. Men neida, stille og rolig natt. Våknet bare med halsvondt :p Please si at dere har hatt med action enn meg ;)

Og jeg ble t.o.m strippet i går, er moden og har åpning.. Men rolig natt her også.. Litt ijen av dagen enda mtp fullmåne .. ;-)

Her ble jeg også strippet igår, men mannen ville ikke ha sex da- han hørte at jordmora fint kunne ta på hode og vannblæra når hu. Strippet meg så ble ikke noe sengekos da. He he

Kontroll hos JM idag, avflatet og myk mormunn med 1 cm åpning...
Ble tøyd, samt akupunktur, termin imorra..
Vært i aktivitet, foreløpig kun hatt kynnere og blodblandet slim samt flydd på do ørten ganger...
Termin imorra, og nå har jeg bare vondt, ømt der nede.... Håper det skjer noe snart :confused:

Back
Topp