Jeg kjenner jeg sakte, men sikkert begynner å bli mer opptatt av symptomer igjen, nå når svangerskapet nærmer seg slutten.
Har dere noen symptomer som dere setter i sammenheng med modning? Hvilke hadde dere flergangsfødende eventuelt sist?
Her noteres:
- «rar» i magen, litt løs
- mye vond nedpress (føles snart ut som det skal stikke ut en arm eller noe der nede
)
- mer vondt i korsryggen enn tidligere
Umulig å si hvor lenge dette varer og sånt før det faktisk skjer noe, men gøy å merke seg sånne endringer. Her er termin om en uke i dag, men jeg er ganske sikker på å gå over.
Har dere noen symptomer som dere setter i sammenheng med modning? Hvilke hadde dere flergangsfødende eventuelt sist?
Her noteres:
- «rar» i magen, litt løs
- mye vond nedpress (føles snart ut som det skal stikke ut en arm eller noe der nede
)- mer vondt i korsryggen enn tidligere
Umulig å si hvor lenge dette varer og sånt før det faktisk skjer noe, men gøy å merke seg sånne endringer. Her er termin om en uke i dag, men jeg er ganske sikker på å gå over.

heldigvis vet jeg at vist baby ikke er kommet innen termin (5 april) så blir jeg sott igang på termin, så jeg har bare 10 dager igjen av dette svangerskapet 
har termin 20. April
Kjenner litt murringer i beina, spesielt lårene. Riene mine var kun i lårene sist, så vi får se hva som skjer i dagene (ukene) som kommer.. Jeg er også hjemme med 4-åringen, mens mannen jobber. Ikke akkurat den oppladningen man hadde sett for seg nei...