Modning /fødsel

Lykkeligfargeklatt

<3 lillegutt i magen
Aprilbarna`15
Dere som har født før.. er det slik at man får litt rødlig farge i utfloden når man begynner å få åpning evt er veldig moden?
måå man ha sterke rier først- eller i det store å hele før baby er på tur ut?

Det er vanlig å få en slags setningsblødning og eventuellt at slimproppen løsner...

Men vet ikke om dette må skje rett før fødsel.. Hør med JM hvis du har blod i trusa!!!

Tegningsblødning tror jeg det så fint heter. Med min første gikk jeg med kynnere hele dagen som tok seg godt opp. Når jeg gikk på do utpå ettermiddagen var det litt blod. Mer sånn stripete utvannet. Skikkelig bra forklart men da satte det i gang ganske raskt med fødsel. Lykke til

Jeg blødde ikke før riene satte skikkelig i gang med førstemann.

jeg har ikke hatt noe blødning at all under mine fødsler... så aner ikke hva som er vanlig :P

Dere som har født før.. er det slik at man får litt rødlig farge i utfloden når man begynner å få åpning evt er veldig moden?
måå man ha sterke rier først- eller i det store å hele før baby er på tur ut?
Man må nok ha sterke rier før ungen er på vei ut ja! Tror ikke man kan få 10 cm åpning uten rier.

til dere som lurte, nei jeg blør ikke men var noe jm nevnte.. så ble jeg litt nyskjerrig på om det kommer rett før ungen er på tur ut eller hvkrdan det fungerer :p

til dere som lurte, nei jeg blør ikke men var noe jm nevnte.. så ble jeg litt nyskjerrig på om det kommer rett før ungen er på tur ut eller hvkrdan det fungerer :p

Ah sånn ja..

Jeg fikk litt blod i noen dråper fostervann rett før riene startet :-)
Så slimet det blod egentlig gjennom hele fødselen - værsågod her får du detaljene ;-) haha

Back
Topp