Modning akupuntur i gang

Da har jeg bestilt første time til modningsakupunktur til mandag! :) Gleder meg! Synes å huske at det var veldig avslappende! :)

Da har jeg bestilt første time til modningsakupunktur til mandag! :) Gleder meg! Synes å huske at det var veldig avslappende! :)

Ja, det syns jeg også det var! Å bli ganske slapp i kroppen :) skal ha siste på mandag jeg :p vurdere å be om stripping også?! Men er litt redd for å erte på meg maserier el? :o

Vært på akupunktur for 4 gang i dag. Kynnere som kommer når jeg ligger og slapper av på sofaen og murringer rundt skambeinet. Tar det som modningtegn og at prinsessa snart kommer <3

Er det i Drammen du tar det? Er det privat eller på sykehuset, og hvordan får man det der eventuelt?

Er det i Drammen du tar det? Er det privat eller på sykehuset, og hvordan får man det der eventuelt?
Jeg tar i Mjøndalen privat. Jeg vet ikke om sykehuset tilbyr modningsakunktur. Men uansett med kaos-parkering og trege heiser, betaler jeg gladelig for det privat :p

Da var første behandling unnagjort og nå er jeg helt nummen i føttene :p Noen som har fått forklart hva de forskjellige punktene er for? Her fikk jeg satt en på vristen, en på innsiden av akillesen, to på undersiden av knærne og en midt mellom øynene :)

Da var første behandling unnagjort og nå er jeg helt nummen i føttene :p Noen som har fått forklart hva de forskjellige punktene er for? Her fikk jeg satt en på vristen, en på innsiden av akillesen, to på undersiden av knærne og en midt mellom øynene :)

Aner ikke jeg :p

Her hadde jeg på toppen av foten, på innsiden og utsiden av kneet, et par i leggen, to i vær hånd og en i hodet :p noen av dem fikk jeg hvertfall veldig kynnere av og babyen blir helt bananas.

Vært å tatt akupunktur igjen i dag. I dag satte hun nåler for å se om det blir noe fortgang i ting nå. Uke 39 i morgen. Regelmessige kynnere med variabel regelmessighet (ha ha) siden i går kveld.

Back
Topp