Modning akupuntur i gang

InLoveAndIHateIt

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
ImageUploadedByBV Forum1480933413.417886.jpg

Da har jeg hatt min første av 3 planlagte behandlinger :) veldig spennende! Satt med masse kynnere og nedpress mens de virka. Ble veldig overrasket over at jeg kjente noe som helst ;)

Fikk også en i hodet for avspenning og bedre søvn. Så spent på om den hjelper til kvelden.
Merker godt jeg er mye mer avslappa nå enn hva jeg har vært de siste dagene :D

Flere som skal prøve dette?
 
Synes akupunktur høres ut som tortur, og har ikke engang litt lyst til å prøve det :p
 
Nei. Jordmoren min har villet sette det på meg i flere uker nå. Men vil ikke. Liker ikke og bli stukket i og har vel ikke den helt store troa på det heller.
Mn det er jo bra for dere som opplever at det har effekt :)
 
Nei. Jordmoren min har villet sette det på meg i flere uker nå. Men vil ikke. Liker ikke og bli stukket i og har vel ikke den helt store troa på det heller.
Mn det er jo bra for dere som opplever at det har effekt :)

Jeg har en mamma som er plaga med mye smerter og akupuntur har hjulpe henne masse. Så har troa jeg da :) sønnen vår fikk fotsone mot kolikk å vi merka bedring etter en behandling. Så syns virkelig det er verdt forsøket ;)

Men liker man ikke nåler, så frister det nok ikke :p
 
Jeg har en mamma som er plaga med mye smerter og akupuntur har hjulpe henne masse. Så har troa jeg da :) sønnen vår fikk fotsone mot kolikk å vi merka bedring etter en behandling. Så syns virkelig det er verdt forsøket ;)

Men liker man ikke nåler, så frister det nok ikke :p

Vi har også hatt god effekt av fotsoneterapi mot kolikk. Effekten var umiddelbar og nesten sjokkerende!
 
Vi har også hatt god effekt av fotsoneterapi mot kolikk. Effekten var umiddelbar og nesten sjokkerende!

Ikke sant! Helt utrolig! Kommer til å prøve det igjen om behovet skulle melde seg :) virkelig noe jeg kan anbefale alle slitne foreldre med det såre hjertet for sine små som har vondt [emoji173]️ verdt vær krone!
 
Går til akupunktør nå, men ikke for modning da, for å bedre søvnkvaliteten. Og jeg sover såååå mye bedre! Våkner fortsatt om natta å sånn, men ikke like ofte og sover myyye tyngre! Var der i dag, og kjente i går kvell at jeg holdt på å få litt vondt i halsen, så hun fiksa d også i dag! :)
 
Jeg har vært til 3 behandlinger allerede. Hun har satt nåler for å styrke meg til fødsel, samtidig for å gi meg mindre uro og bedre søvn :)
 
Går til akupunktør nå, men ikke for modning da, for å bedre søvnkvaliteten. Og jeg sover såååå mye bedre! Våkner fortsatt om natta å sånn, men ikke like ofte og sover myyye tyngre! Var der i dag, og kjente i går kvell at jeg holdt på å få litt vondt i halsen, så hun fiksa d også i dag! :)

Det var ikke så dumt! Skulle gjerne fått litt søvn, jeg også.

Jeg har vært til 3 behandlinger allerede. Hun har satt nåler for å styrke meg til fødsel, samtidig for å gi meg mindre uro og bedre søvn :)

Synes du også det hjelper i forhold søvnen?
Nesten så jeg vurderer å gi det et forsøk, selv om jeg ikke har så god erfaring med akupunktur selv.
 
Det var ikke så dumt! Skulle gjerne fått litt søvn, jeg også.



Synes du også det hjelper i forhold søvnen?
Nesten så jeg vurderer å gi det et forsøk, selv om jeg ikke har så god erfaring med akupunktur selv.
Jeg sover bedre etter jeg har vært der. Uroen er også mer eller mindre borte. Vært en natt nå med dårlig søvn men det er pga mye tanker om dagen.
 
Jeg sverger til akupunktur når det nærmer seg fødsel. Gikk sist og hadde en fantastisk flott fødsel. Jeg tror ikke slik akupunktur setter i gang noe annet enn modning, men at det avspenner deg og modner/åpner deg uten smerter er jeg ingen tvil om. I år har jeg faktisk fått elektroakupunktur, altså strømpulsering i nålene. Aboslutt ikke vondt, og dagen etter fikk jeg en minitegningsblødning. Ingen tegn til fødsel her enda altså, men jeg har begynt å åpne meg:)
 
jeg har tatt 3 timer, og siste var på fredag, nå har jeg fått modningblødning og store ned press smerter.

Hadde termin i går, jm som bad jeg ta iallfall en time på fredag og en på mandag, for 2uker siden, så fikk jeg denne ekstra på fredag. om det er derfor eller pga termin vet jeg ikke.
 
Jeg hadde en runde 3 dager før jeg fødte i uke 37+4 :)
 
Sniker fra januar. Hvor stikker de? Jeg skal få akupunktur rett over nyttår og fram mot termin den 16. Januar :)
 
Sniker fra januar. Hvor stikker de? Jeg skal få akupunktur rett over nyttår og fram mot termin den 16. Januar :)

Jeg fikk en i vært kne, en i vær legg og en i vær fot, å en rett med tommelen i begge hendene ;) ikke vondt å sette. Men ene var forferdelig å dra ut. Å den ene ville ikke slippe taket, men det var vist tegn på at de ikke hadde jobba seg helt ferdig. Så må bare sitte litt lenger nestegang med to punktene.
 
Er det for modning eller riestimulerende? Jeg er helt moden, venter bare på rier :p

Modning :) skal settes i gang neste torsdag. 2 uker før tiden. Så tenkte å gi meg selv et litt bedre utgangspunkt med litt modning :p men de kan sette føde nål også.

Hatt runde to i dag, skal ha en til på mandag og settes i gang på torsdag. Men ingen sjekka om jeg var moden før jeg begynte. Så vil jo egentlig aldri vite helt sikkert om det har funka om jeg er moden på igangsettings dagen :p
 
Vært på akupunktur for 4 gang i dag. Kynnere som kommer når jeg ligger og slapper av på sofaen og murringer rundt skambeinet. Tar det som modningtegn og at prinsessa snart kommer <3
 
Back
Topp