Da har jeg hatt min første av 3 planlagte behandlinger
Fikk også en i hodet for avspenning og bedre søvn. Så spent på om den hjelper til kvelden.
Merker godt jeg er mye mer avslappa nå enn hva jeg har vært de siste dagene
Flere som skal prøve dette?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Synes akupunktur høres ut som tortur, og har ikke engang litt lyst til å prøve det![]()
Nei. Jordmoren min har villet sette det på meg i flere uker nå. Men vil ikke. Liker ikke og bli stukket i og har vel ikke den helt store troa på det heller.
Mn det er jo bra for dere som opplever at det har effekt![]()
Jeg har en mamma som er plaga med mye smerter og akupuntur har hjulpe henne masse. Så har troa jeg dasønnen vår fikk fotsone mot kolikk å vi merka bedring etter en behandling. Så syns virkelig det er verdt forsøket
![]()
Men liker man ikke nåler, så frister det nok ikke![]()
Vi har også hatt god effekt av fotsoneterapi mot kolikk. Effekten var umiddelbar og nesten sjokkerende!
Går til akupunktør nå, men ikke for modning da, for å bedre søvnkvaliteten. Og jeg sover såååå mye bedre! Våkner fortsatt om natta å sånn, men ikke like ofte og sover myyye tyngre! Var der i dag, og kjente i går kvell at jeg holdt på å få litt vondt i halsen, så hun fiksa d også i dag!![]()
Jeg har vært til 3 behandlinger allerede. Hun har satt nåler for å styrke meg til fødsel, samtidig for å gi meg mindre uro og bedre søvn![]()
Jeg sover bedre etter jeg har vært der. Uroen er også mer eller mindre borte. Vært en natt nå med dårlig søvn men det er pga mye tanker om dagen.Det var ikke så dumt! Skulle gjerne fått litt søvn, jeg også.
Synes du også det hjelper i forhold søvnen?
Nesten så jeg vurderer å gi det et forsøk, selv om jeg ikke har så god erfaring med akupunktur selv.
Sniker fra januar. Hvor stikker de? Jeg skal få akupunktur rett over nyttår og fram mot termin den 16. Januar![]()
Er det for modning eller riestimulerende? Jeg er helt moden, venter bare på rier![]()