"Modne" mødre..

Bondetuppe

Blir kjent med forumet
Er det noen flere 40 åringer her? :D

Har to år igjen :)

Jeg var nesten 39 da jeg fikk min første og venter nå nr. 2 men jeg gleder meg ikke til verken svangerskapet eller fødselen. Hadde et forferdelig svangerskap sist og en grusom fødsel og tenker jo på om det hadde vært bedre hvis jeg hadde vært 10-15 år yngre... Og har begynt veldig tidlig nå med symptomer så tenker at det ikke lover godt for fortsettelsen... Men gleder meg veldig til resultatet da :D <3

Jeg var 31 da jeg fikk første og syns i grunnen både svangerskap og fødsel har blitt lettere for hver gang :) håper det fortsetter sånn!

Men den barseltida - den gruer jeg meg til! Vurderer å amme yngste fram til fødselen bare for å slippe å bli sår igjen!

Jeg var 31 da jeg fikk første og syns i grunnen både svangerskap og fødsel har blitt lettere for hver gang :) håper det fortsetter sånn!

Men den barseltida - den gruer jeg meg til! Vurderer å amme yngste fram til fødselen bare for å slippe å bli sår igjen!

Ja det har jeg tenkt til. Tok 10 uker sist før det gikk greit og 14 uker før jeg kunne amme helt uten sår og pumpe... Mn har ganske ømme pupper så får se om jeg orker å fortsette og amme til da. Mn det er kanskje mindre vondt det enn å begynne på igjen..

Jeg blir 41 før fødselen, har tre fra før.

Tør egentlig ikke helt håpe at dette går bra løpet ut, men har testet positivt. Fyller 40 før eventuell termin som er i månedsskiftet august/september. Veldig usikker på hvor langt jeg er på vei pga uregelmessig syklus. Ingen barn tidligere..

39 om noen mnd.

Back
Topp