Modig lillefix!

lillefixen

Gift med forumet
Idag klarte jeg endelig å manne meg opp til å gå og få tatt blodprøven som egentlig skulle vært tatt i uke 12. Har gått og grudd meg siden uke 8 (http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=1920766&mpage=1), og prøvd alt fra psykolog til tankefeltterapi for å komme over angsten. Til slutt ble jeg bare fed up av hele greia. Så jeg smørte på meg emla-krem og marsjerte inn på sykehuset. Fikk hun som tar prøver til mor og barn-undersøkelsen til å stikke meg, hun skulle i følge jordmorden visstnok være den aller beste.
Jeg fikk ligge på en sofa og slappe av mens prøven ble tatt. Var ikke fælt i det hele tatt! Ble overrasket over hvor kjapt det var over, ble faktisk ikke dårlig engang! Helt sprøtt.

Oppsummering: Så skrekken i øynene - og vant over den! Hurra for meg!! [:D]

Oi! Dette hadde jeg ikke fått med meg... [8|] Høres ikke morro ut å ha en sånn fobi....

Veldig fint at du overvant angsten å klarte å gjennomføre det da [:)] 

kjempe flott.
nå kan du være super stolt av degselv[;)][8D][:D]

Tøft gjort!!!!

Superflinke lillefix!![;)]
Ja hun som tar prøvene til mor-barn-undersøkelsen var kjempeflink til å stikke syntes jeg også!

Supert[:D]
Ingenting er som å overvinne sine frykter.

Flink e du.
Har en bror med tannlegeskrekk, vi måtte til slutt tvangsinnlegge han på sykehuset og legge han i narkose. Det var da så ille med han at alt måtte trekkes ut så nå har han gebis i en alder av 30 år............

Så jeg er veeeeeldig imponert over deg[:D]

ORIGINAL: trudes

Flink e du.
Har en bror med tannlegeskrekk, vi måtte til slutt tvangsinnlegge han på sykehuset og legge han i narkose. Det var da så ille med han at alt måtte trekkes ut så nå har han gebis i en alder av 30 år............

Så jeg er veeeeeldig imponert over deg[:D]

Oj, stakkar!
Bra at jeg ikke er like redd for tannlegen som jeg er (var?) for sprøyter, for da hadde sikkert det samme skjedd med meg.. hehe [8D]

FLINKE LINN     

[:D] U go girl [:D]

Back
Topp