R Remba Flørter med forumet 27 Jul 2009 #1 Legen mente jeg var godt moden og myk...............hva betyr det egentlig? Ingen åpning, muligens en fingers-åpning men ikke mer i hvertfall.
Legen mente jeg var godt moden og myk...............hva betyr det egentlig? Ingen åpning, muligens en fingers-åpning men ikke mer i hvertfall.
Z Zita Gift med forumet 27 Jul 2009 #2 Det betyr at kroppen gjør seg klar til fødsel , at modningsprosessen er godt i gang[:)]
Fluffymo Betatt av forumet 27 Jul 2009 #3 Naar er det man blir sjekket om man er moden...? Er det paa 38 uker kontrollen... ?
Z Zita Gift med forumet 27 Jul 2009 #4 ORIGINAL: Fluffymo Naar er det man blir sjekket om man er moden...? Er det paa 38 uker kontrollen... ? Det er ikke noe som gjøres rutinemessig...
ORIGINAL: Fluffymo Naar er det man blir sjekket om man er moden...? Er det paa 38 uker kontrollen... ? Det er ikke noe som gjøres rutinemessig...
R Remba Flørter med forumet 27 Jul 2009 #5 hun spurte meg om jeg ville og jeg takket ja. Greitt å vite det i hvertfall.....
Fluffymo Betatt av forumet 27 Jul 2009 #6 ORIGINAL: Remba hun spurte meg om jeg ville og jeg takket ja. Greitt å vite det i hvertfall..... Det er det jeg tenker ogsaa. Skal til jm neste onsdag saa hvis ikke det er tegn paa at noe er paa gang saa faar jeg spoerre [;)]
ORIGINAL: Remba hun spurte meg om jeg ville og jeg takket ja. Greitt å vite det i hvertfall..... Det er det jeg tenker ogsaa. Skal til jm neste onsdag saa hvis ikke det er tegn paa at noe er paa gang saa faar jeg spoerre [;)]