Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei! Positiv test i dag! Jeg er 38,5 år. 39 ved termin. Er det flere "modne gravide" her? Leser bare negativt på nett om gravide over 38 år. Så nå fisker jeg etter oppmuntring!
Ps. Venter nr. 3❤❤❤
Herlig! Takk for gode ord❤Gratulerer!
Jeg er 39, men fyller 40 rett før termin.
Vi har prøvd i 3 år nå, så det har jo tatt litt tid. Jeg har vært syk (ME), så det har ikke passet å få barn tidligere.
Jeg har foreløpig ikke fått en eneste negativ kommentar på at jeg er "moden mamma".Jeg kan ikke si at jeg hadde brydd meg noe særlig om slike kommentarer heller. Det er deres problem, ikke mitt.
Sjansene for å få et sykt barn i denne alderen er noe økt, men ikke mye! Har vært på fosterdiagnostikk, og alt var bra. Tror mødre på 40 hadde 1% større sjanse for å få barn med trisomi.
Jeg er mye mer trygg på meg selv enn jeg var for for 10 år siden, og jeg har det mye bedre med meg selv.
Så - ikke fortvil. Nyt tiden!![]()
Jeg blir 37år i år, har termin i september. Har 2 gutter på 17 og 15 år, pluss ett fosterbarn på 10år. Hadde MA uke 12 i 2008.Hei! Positiv test i dag! Jeg er 38,5 år. 39 ved termin. Er det flere "modne gravide" her? Leser bare negativt på nett om gravide over 38 år. Så nå fisker jeg etter oppmuntring!
Ps. Venter nr. 3❤❤❤
Hei! Positiv test i dag! Jeg er 38,5 år. 39 ved termin. Er det flere "modne gravide" her? Leser bare negativt på nett om gravide over 38 år. Så nå fisker jeg etter oppmuntring!
Ps. Venter nr. 3❤❤❤