Modelleire er bra :)

*trinemor*

Gift med forumet
Vi har fri idag, og Amelia sitter nå konsentrert å leker med modelleire [:D]

Det kan hun gjøre lenge, så jeg sitter her ved bordet med dataen og tekoppen min [:)]

Deilig og rolig start på dagen [:D]

Hun fikk et sett til bursdagen med alt hun trenger. Spesielt moro er det å lage "spagetti" [:D]

Liker deres små og leke med moddelleire?

Tenkte å ønske oss det til jul. Ikke hatt det her hjemme enda, vet de bruker det i bhg[:)]

Hørtes veldig koselig ut.[:)] Vi har ikke prøvd modelleire ennå, akkurat det gleder jeg meg masse til.

Du vet ikke om det er trygt å spise det? Jeg har kikket på i et par lekebutikker, men ser ikke noe om det på pakkene? Gutten min er fæl til å smake på ting ennå... Det står at det ikke er for barn under 3 år, men hvis det bare er for kvelningsfaren så skal han få mens vi følger med. Hvis det ikke kan spises derimot må han nok vente.

Tror ikke det er farlig å smake litt på det [:)] om det var giftig kunne de vel ikke solgt det?

Det lurer jeg på om vi skal ønske til snuppa til jul gitt [:)]

ORIGINAL: *trinemor*

Tror ikke det er farlig å smake litt på det [:)] om det var giftig kunne de vel ikke solgt det?
Hehe, nei regner ikke egentlig med at det er akutt giftig. Det er bare så hyggelig med for eksempel fargestifter, der de som er beregnet for de minste er merket "giftfrie". Jeg var veldig glad for det da han spiste to hele fargestifter.[8D][8|] Aner ikke hva modelleire er laget av jeg?

Han har fått prøve seg litt med det, men mister interessen ganske fort.
Lille hyper klarer ikke sitte så lenge på rompa om gangen, og er derfor ikke særlig interessert i noe som innebærer stillesitting, så sant det ikke står en tv foran han med et av hans favorittprogram (eller han gjør noe han absolutt ikke får lov til..). [;)]

Back
Topp