Moby wrap

MTDC

Forumet er livet
VIP
Nå har jeg kjøpt meg moby wrap!! Ble skikkelig stressa i går ettersom lille ikke vil sove alene og vi skulle få barselvisitt rett etter middag.. Kl 17 fikk jeg henne endelig til å sove alene litt akkurat lenge nok til å lage middag og spise.. Støvsuginga måtte mannen ta seg av.. Også blir det hyttetur i påsken nå som ammingen har gått seg til, så da skal vi på skitur med lille i wrap under jakka;-) Gleder meg:-):-):-)

Fikk til å knyte også, var ikke vanskelig i hele tatt:-)

Å så herlig :) her i huset har vi også moby wrap, er så fornøyd! Genialt at lillegull bare kan henge der på magen som en kengurubaby og så har jeg fri armene til husarbeid, lesing og middagslaging :) du kommer ikke til å angre!! Men hvordan gjør du det på skitur? åpen jakke og skjerf i halsen?

Å så herlig :) her i huset har vi også moby wrap, er så fornøyd! Genialt at lillegull bare kan henge der på magen som en kengurubaby og så har jeg fri armene til husarbeid, lesing og middagslaging :) du kommer ikke til å angre!! Men hvordan gjør du det på skitur? åpen jakke og skjerf i halsen?
Åpen der hun har hodet.. Har gravidjakke med stor plass i.. Også en buff tenker jeg.. Tror det skal bli veldig bra det her:-):-)

Enig med krysse, du kommer ikke til å angre! Genial oppfinnelse, den der. :)

Back
Topp